Browsing by Title
Now showing items 845-864 of 60878
-
3. klases skolēnu izziņas interešu attīstība lasītmācīšanas stundās
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba „3. klases skolēnu izziņas interešu attīstība lasītmācīšanas stundās” mērķis ir izpētīt metodisko paņēmienu izmantošanas iespējas izziņas interešu attīstībai lasīt mācīšanas stundās 3. klasē. Darbā ir 122 lpp. ... -
3. klases skolēnu lasīšanas motivācijas sekmēšana latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2018)3. klases skolēnu lasīšanas motivācijas sekmēšana latviešu valodas stundās. Kate Deņīsova. Darbā analizēts - motivācija un lasīšanas motivācijas teorētiskie aspekti. Darba mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt 3. klases ... -
3. klases skolēnu lasītintereses veicināšanas iespējas latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba 3. klases skolēnu lasītintereses veicināšanas iespējas latviešu valodas stundās mērķis – izpētīt un noskaidrot, kādas ir lasītintereses veicināšanas iespējas 3. klases latviešu valodas stundās, un izveidot un aprobēt ... -
3. klases skolēnu rakstītprasmju pilnveides didaktikas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2020)Darba nosaukums: 3. klases skolēnu rakstītprasmju pilnveides didaktikas iespējas. Darba autore: Irina Sidorkina Darba vadītāja: Dr. paed., prof. Margarita Gavriļina Darbā tika pētīta sākumskolas skolēnu rakstīšanas traucējumu ... -
3. klases skolēnu tekstveides prasmju pilnveidošanas iespējas dzimtās valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarba ”3.klases skolēnu tekstveides prasmju pilnveidošanas iespējas Dzimtās valodas stundās” mērķis ir izzināt sākumskolas skolēnu tekstveidnes prasmju pilnveidošanas iespējas. Darbs sastāv no ievada, divām teorētiski ... -
3. klašu skolēnu tekstpratības attīstību veicinoša skolotāju sadarbība
(Latvijas Universitāte, 2021)“3. klašu skolēnu tekstpratības attīstību veicinoša skolotāju sadarbība” darba autore Dace Kaminska, darba vadītāja Latvijas Universitātes Dr.paed., docente Inguna Lāce. Darbā analizēts – jēdziena “tekstpratība” definējums, ... -
3. pirmsskolas izglītības posma bērnu sociālo prasmju sekmēšana sporta nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba autors: Liene Laurinoviča Kvalifikācijas darba temats: 3.pirmsskolas izglītības posma bērnu sociālo prasmju sekmēšana sporta nodarbībās. Mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pētīt sociālo prasmju ... -
3. starptautiskās zinātniskās konferences „Aktualitātes veselības aprūpes izglītības pilnveidē: mūsdienas un nākotne” rakstu krājums
(LU Akadēmiskais apgāds, 2011) -
3. Vispārējam Kooperatīvu Pārstāvju Kongresam iesniegtās tēzes, 1926. g. 20. un 21. martā
(Latvju Kultūra, 1926) -
3., 5. un 6. deklinācijas lietvārdu lietojums latviešu valodā
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba tēma ir „3.,5. un 6. deklinācijas lietvārdu lietojums latviešu valodā”. Daudzi šo deklināciju lietvārdi pārvietojas uz citām, ar tām notiek dažādas pārmaiņas. Darba mērķis ir izpētīt, kā mūsdienu latviešu ... -
3.-4. gadīgu bērnu sociālo prasmju attīstīšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2020)Kvalifikācijas darba nosaukums: 3 – 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju attīstīšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Pētījuma mērķis: izpētīt 3 – 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju attīstīšanas iespējas pirmsskolā. Pētījuma ... -
3.-4. gadus vecu bērnu koncentrēšanas spēju attīstība pirkstiņrotaļās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darbs: 3.-4. gadus vecu bērnu koncentrēšanas spēju attīstība pirkstiņrotaļās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā Darba autore: Jeļena Hohlova. Zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Maruta Sīle Pētījuma mērķis: ... -
3.-4.klašu skolēnu adekvāta pašvērtējuma attīstības veicināšana Ventspils Centra pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2007)Tā kā nozīmīgs personības veidošanas aspekts ir pašvērtējums, par darba mērķi tika izvirzīta sākumskolas skolēnu pašvērtējuma izpēte. Izpēte balstījās uz R. Berna, Ē. Eriksoa, I. Kona, V. Džeimsa , L.Božovičas , I Plotnieka ... -
3.klases skolēnu atmiņas sekmēšanas iespējas mācību procesā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
3.klases skolēnu lasīšanas prasmju veicināšanas iespējas
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
3.klases skolēnu lasītprasmes veicināšanas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba temats: “3.klases skolēnu lasītprasmes veicināšanas iespējas”. Bakalaura darba autors: Egita Līce Zinātniskā darba vadītājs: profesore, dr. paed. Elita Volāne Mērķis: izzināt un atklāt skolēnu lasītprasmes ... -
3.klases skolēnu ortogrāfijas kompetences attīstīšana latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2016)Diplomdarba „3. klases skolēnu ortogrāfijas kompetences attīstīšana latviešu valodas stundās” mērķis ir izstrādāt sākumskolēnu ortogrāfijas kompetences attīstīšanai nepieciešamo teorētisko bāzi un pārbaudīt sagatavotālin ... -
3.klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveidošanas iespējas dzimtās valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarba „4. klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveidošanas iespējas dzimtās valodas stundās” mērķis ir pilnveidot 4. klases skolēnu ortogrāfijas prasmes, ņemot vērā mūsdienu lingvodidaktu pieredzi. Diplomdarbs ... -
3.klases skolēnu pašapziņas attīstības pedagoģiskie nosacījumi mūzikas nodarbībās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
3.klases skolēnu pašnovērtēšanas prasmju veidošanās sākumskolas mācību procesā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012)