Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 6690-6709 of 9777
-
Radošās darbības rosināšana A. Čaka personības un daiļrades iepazīšanas stundās 11. klasē
(Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarbā „Radošās darbības rosināšana A. Čaka personības un daiļrades iepazīšanas stundās 11. klasē” izvirzīts mērķis izstrādāt un aprobēt metodisko sistēmu radošās darbības rosināšanai. Vērojumi, skolotāju atziņas un ... -
Radošās darbības sekmēšana 5-6 gadus veciem bērniem literāro darbu iepazīšanas procesā
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darbs “Radošās darbības sekmēšana 5 – 6 gadus veciem bērniem literāro darbu iepazīšanas procesā”. izstrādāts ar mērķi teorētiski pētīt un empīriski pamatot literāro darbu izmantošanas iespējas radošuma ... -
Radošās darbības sekmēšana nacionālo vērtību apguvē 5-6 g.v. bērniem
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba tēma ir “Radošās darbības sekmēšana nacionālo vērtību apguvē 5. – 6. gadus veciem bērniem”. Kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot mācību saturu radošuma sekmēšanai, apgūstot latviešu nacionālās ... -
Radošās darbības sekmēšana pirmsskolā tehnoloģiju mācību jomā 5 -6 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba nosaukums “Radošās darbības sekmēšana pirmsskolā tehnoloģiju mācību jomā 5 -6 gadus veciem bērniem” un tās darba autore ir Latvijas Universitātes studente Aiga Fišere. Darba vadītāja asoc.prof. Māra Urdziņa ... -
Radošās darbības sekmēšana rokdarbos 4 - 5 gadīgiem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba tēma ir Radošas darbības sekmēšana rokdarbos 4 – 5 gadīgiem bērniem. Darba autors – Ilze Siliņa. Darba vadītājs – Docents Dr.paed. Dagnija Vigule. Mērķis ir teorētiski un empīriski pētīt radošas darbības ... -
Radošās darbības sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 7.klasē
(Latvijas Universitāte, 2007)Pētījuma objekts: Mācību process. Pētījuma priekšmets: Radošas darbības sekmēšana. Pētījuma mērķis: Izpētīt radošās darbības sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 7. klasē. Uzdevumi: 1.Vākt, analizēt pedagoģisko ... -
Radošās darbības sekmēšanas iespējas mājturības un tehnoloģijas nodarbībās 5-6 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba temats: ,,Radošās darbības sekmēšanas iespējas mājturības un tehnoloģijas nodarbībās 5-6 gadus veciem bērniem” autore ir Inga Krieviņa. Bakalaura darba mērķis: izzināt un atklāt 5-6 gadus vecu bērnu radošās ... -
Radošās darbības sekmēšanas iespējas rokdarbos 5-6 g.v. bērniem
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darbs “Radošās darbības sekmēšanas iespējas rokdarbos 5-6 gadus veciem bērniem” izstrādāts ar mērķi teorētiski izzināt un empīriski pamatot radošās darbības sekmēšanas iespējas rokdarbos 5-6 gadus veciem ... -
Radošās darbības veicināšana auduma aplikāciju un kolāžu apguvē dizainā un tehnoloģijās sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba autore: Aija Freimane Darba zinātniskais vadītājs: Māra Urdziņa-Deruma Darba mērķis: izzināt 1.klases skolēnu radošās darbības sekmēšanas iespējas dizainā un tehnoloģijās. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām, ... -
Radošās darbības veicināšana darbā ar tekstilu pirmsskolas izglītības 3. posmā
(Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darba nosaukums: “Radošās darbības veicināšana darbā ar tekstilu pirmsskolas izglītības 3.posmā”. Darba mērķis: izpētīt pirmsskolas 3. posma bērnu radošās darbības veicināšanu darbā ar tekstilu. Darba ... -
Radošās darbības veicināšana izšūšanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarba tēma „ Radošās darbības veicināšana izšūšanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās sākumskolā.” Autores diplomdarba pētījuma mērķis, izpētīt radošās darbības veicināšanas iespējas izšūšanas apguvē mājturībā un ... -
Radošās darbības veicināšana mājturības un tehnoloģiju stundās 1.-4.klasē
(Latvijas Universitāte, 2012)Diplomdarba tēma: „Radošās darbības veicināšana mājturības un tehnoloģiju stundās 1.- 4. klasēs.” Diplomdarba apjoms: 4 nodaļas, 74 lpp., 1 attēls, 16 tabulas, 14 pielikumi, izmantoti 35 literatūras avoti. Diplomdarba ... -
Radošās darbības veicināšana rokdarbu nodarbībās pirmsskolas izglītībā otrajā posmā
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba nosaukums: „Radošās darbības veicināšana rokdarbu nodarbībās pirmsskolas izglītībā otrajā posmā”. Darba autore: Larisa Dumina Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed., asociētā profesore Māra Urdziņa-Deruma Darba saturs: ... -
Radošās darbības veicināšanas iespējas 3- 5 gadus veciem bērniem zīmēšanā pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2012)Darba nosaukums: ”Radošās darbības veicināšanas iespējas 3- 5 gadus veciem bērniem zīmēšanā pirmsskolā.” Darba autors: Baiba Smeltere. Darba apjoms: 45 lpp., 22 attēli, pielikumi, izmantoti 34 literatūras avoti. Darba ... -
Radošās darbības veicināšanas iespējas 4 - 5 gadīgiem bērniem dizaina un tehnoloģiju nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba temats: „Radošās darbības veicināšanas iespējas 4 - 5 gadīgiem bērniem dizaina un tehnoloģiju nodarbībās”. Bakalaura darba autore: Kristīne Reine Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Māra Urdziņa- Deruma ... -
Radošās darbības veicināšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās 5-6 gadīgo bērnu grupā
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba tēma. Radošās darbības veicināšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās 5-6 gadīgo bērnu grupā. Darba autore: Līga Voitkeviča Kvalifikācijas darbs: 40 lpp, 5 tabulas, 22 attēli, 29 literatūras avoti. Pētījuma mērķis. ... -
Radošās domāšanas attīstības veicināšana ar līniju izpēti Vinsenta van Goga ainavās mākslas skolas 3.klasē
(Latvijas Universitāte, 2006)Darba nosaukums - Radošās domāšanas attīstības veicināšana ar līniju izpēti Vinsenta van Goga ainavās mākslas skolas 3.klasē. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot radošās domāšanas attīstības iespējas pētot līniju Vinsenta ... -
Radošās domāšanas attīstošie uzdevumi vizuālā mākslā 3. klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)Cilvēka domāšanas pamatā ir vizuāla informācija, kuru jāprot pārveidot un lietot gan ikdienišķos procesos, gan dažādās problēmsituācijās. Informācijas pārplūduma laikā ir svarīgi faktus spēt lietot, tos mācēt izmantot, ... -
Radošās domāšanas sekmēšana mājturības un tehnoloģijas stundās 3. klasei
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba temats ir “Radošās domāšanas sekmēšana mājturības un tehnoloģijas stundās 3. klasē”. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā mājturības un tehnoloģijas stundās sekmējama ... -
Radošās domāšanas veicināšana, atveidojot portretu guašu krāsas tehnikā vizuālās mākslas stundās 6.klasē
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba tēma - Radošās domāšanas veicināšana, atveidojot portretu guašu krāsas tehnikā vizuālās mākslas stundās 6.klasē. Darba mērķis - Izpētīt un analizēt vai iespējams veicināt skolēnos radošo domāšanu, atveidojot ...