Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 9674-9693 of 9777
-
Vizuālā māksla jaunākajā vecumposma bērnu zinātkāres sekmēšanai pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba tēma ir Vizuālā māksla jaunākajā vecumposma bērnu zinātkāres sekmēšanai pirmsskolā. Darba autore : Inese Gavrilova Darba vadītāja: Daiga Kalēja- Gasparoviča Mērķis: Kvalifikācijas darba tēma tika ... -
Vizuālā māksla jaunākā vecuma bērnu adaptācijai pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba autore: Anita Strazda. Bakalaura darba tēma: “Vizuālā māksla jaunākā vecuma bērnu adaptācijai pirmsskolā”. Bakalaura darba mērķis: Teorētiski noskaidrot un empīriski pārbaudīt kā vizuālajā mākslā pirmsskolā veicināma ... -
Vizuālā māksla kā vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības līdzeklis
(Latvijas Universitāte, 2009). Šajā diplomdarbā tiek pētītas vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles bagātināšanas iespējas ar vizuālas mākslas palīdzību. Pētījuma priekšmets ir vizuāla māksla ka iztēles attīstības līdzeklis. Pētījuma objekts ir ... -
Vizuālā māksla vājredzīgu un neredzīgu skolēnu mācību procesā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba tēma ir „Vizuālās mākslas nozīme vājredzīgu un neredzīgu skolēnu mācību procesā sākumskolā.” Darba autore ir Hristīna Grigorjeva. Pētījuma mērķis ir izpētīt vājredzīgu un neredzīgu sākumskolas skolēnu izziņas ... -
Vizuālā programmēšana datorikas stundās sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2022)Lai varētu ne tikai patērēt digitālo vidi, bet pats arī radīt digitālās vides saturu, ir nepieciešamas kaut nelielas programmēšanas prasmes. Patreizējā izglītības sistēmā jau no 1.klases datorikas programmā ir paredzēts ... -
Vizuālās atgādnes angļu valodas B1 līmeņa skolēniem individuāli pielāgota mācīšanās tempa atbalstam
(Latvijas Universitāte, 2021)Kompetencēs balstīta izglītība pieprasa ņemt vērā daudzveidīgo skolēnu vajadzību un iepriekšējo zināšanu bāzi. Ir skaidrs, ka skolēni sasniedz prasmju meistarību atšķirīgos ātrumos. Pētījuma mērķis bija izpētīt, kā individuāli ... -
Vizuālās darbības specifika pusaudžu vecumā
(Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darbā „Vizuālās darbības specifika pusaudža vecumā”, pamatojoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, tiek aplūkota mūsdienu mākslas un kultūras pamatnostādņu atbilstība pusaudža vecuma specifikai, kā arī to ... -
Vizuālās identitātes izstrāde rotu dizaineriem
(Latvijas Universitāte, 2017)Aivas Krasovskas diplomdarba tēma ir "Vizuālās identitātes izstrāde rotu dizaineriem". Darba teorētiskās daļas pirmajā nodaļā autore sniedz nelielu ieskatu rotu izcelsmes un attīstības vēsturē Latvijā un citviet Eiropā. ... -
Vizuālās identitātes veidošanas īpatnības medicīnas pakalpojumu sfērā
(Latvijas Universitāte, 2011)Līvas Pilveres diplomdarbs grafiskā dizaina nozarē: ”Vizuālā identitātes veidošanas īpatnības medicīnas pakalpojumu sfērā” izstrādāts Latvijas Universitātē, Rīgā, 2011. gadā. Autore ir veikusi literatūras analīzi par zīmolu ... -
Vizuālās izteiksmes veids 4 - 6 gadus vecu bērnu zīmējumos
(Latvijas Universitāte, 2015)Pētījuma mērķis ir noskaidrot kādas kvalitatīvas atšķirības pastāv dažāda vecuma un dzimuma bērnu zīmējumos par dzirdēto pasaku, saistībā ar viņu dzimumu un vecumposmu īpatnībām. Pētījumā piedalījās 80 dalībnieki, vecumā ... -
Vizuālās mākslas iespējas skolēna ar smagiem attīstības traucējumiem uztveres attīstīšanā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2019)Ivetas Krazes diplomdarbā “Vizuālās mākslas iespējas skolēnam ar smagiem attīstības traucējumiem uztveres attīstīšanā sākumskolā” tiek pētīta vizuālās mākslas nozīme bērna ar vairākiem traucējumiem (dzirdes, garīgās ... -
Vizuālās mākslas izteiksmes līdzekļi kubismā un to izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 7. klasē
(Latvijas Universitāte, 2007)Vizuālās mākslas stundām ir ļoti liela nozīme katra skolēna mākslas valodas izkopšanā, emocionālas personības attīstībā, jo iepazīstinot skolēnus ar mākslas daudzveidīgo pasauli, ar dažādajiem mākslas veidiem, mākslas ... -
Vizuālās mākslas izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas mūzikas stundās 3. klases skolēnu radošās pašizpausmes veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarba nosaukums: “Vizuālās mākslas izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas mūzikas stundās 3. klases skolēnu radošās pašizpausmes veicināšanai”. Darba mērķis: teorētiski pētīt un empīriski pārbaudīt radošās ... -
Vizuālās mākslas loma profesionālo prasmju veidošanā un attīstībā Bulduru dārzkopības vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2008)Ivetas Pētersones maģistra darbs pedagoģijā „Vizuālās mākslas loma jauniešu profesionālo prasmju veidošanā un attīstībā Bulduru dārzkopības vidusskolā”. Darba apjoms ir 80 lappuses. Darbā ir 4 pielikumi, 2 tabulas, 11 ... -
Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)Skolotāja pieredzes darbā „Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā” ir apkopota un izvērtēta pieredze, kuru darba autore ir ieguvusi mācot vizuālo mākslu Rīgas Centra humanitārās vidusskolas ... -
Vizuālās mākslas priekšmeta nozīme vidusskolas mācību saturā
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba pētāmā problēma: vidusskolas skolēni neizprot vizuālās mākslas un kultūras pamatu mācību priekšmetu mērķi un nepieciešamību šos priekšmetus mācīties vidusskolā. Diplomdarba mērķis ir pētīt kā iespējams veicināt ... -
Vizuālās mākslas programma bērniem līdz 3 gadu vecumam
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba “Vizuālās mākslas programma bērniem līdz 3 gadu vecumam” mērķis ir izveidot vizuālās mākslas programmu bērniem līdz 3 gadu vecumam, kuru varētu izmantot pirmsskolas skolotāji ikdienas darbā. Bakalaura darbs ... -
Vizuālās mākslas skolotāja izglītība un profesionālā darbība
(Latvijas Universitāte, 2007)Pētījumā “Vizuālās mākslas skolotāja izglītība un profesionālā darbība” tiek analizētas izglītības programmu veidošanās teorētiskās pieejas un normatīvie dokumenti, kas ietekmē vizuālās mākslas skolotāju studiju programmu ... -
Vizuālās mākslas un tehnoloģiju mijiedarbības izpratnes veicināšana Vizuālās mākslas stundās vidusskolā, iepazīstoties ar animāciju kā mākslas sastāvdaļu
(Latvijas Universitāte, 2014)Atslēgvārdi: vidusskola; pedagoģija; vizuālā māksla; animācija; mākslas un tehnoloģiju mijiedarbība. Diplomdarba tēmas ”Vizuālās mākslas un tehnoloģiju mijiedarbības izpratnes veicināšana Vizuālās mākslas stundās vidusskolā, ... -
Vizuālās uzmanības un vadības funkciju saistība ar UDHS simptomiem 8-9 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2020)Tika izvirzītas hipotēzes: 1) Pastāvēs statistiski nozīmīgas atšķirības starp zēniem un meitenēm krāsu reakcijas testā, simbolu ciparu virknes testā, pirkstu uzsitienu testā un UDHS simptomu aptaujā 8 – 9 gadus vecu bērnu ...