Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 3851-3870 of 9777
-
Kavējumi un skolēna pašizjūta skolas vidē.
(Latvijas Universitāte, 2011)Maģistra darba tēma ir Kavējumi un 13 – 15 gadus vecu pusaudžu pašizjūta skolas vidē. Maģistra darbs ir izstrādāts, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām par izglītības vidi un to veidojošajiem elementiem, par pašizjūtas ... -
Kā attīstīt pirmsskolas vecuma bērniem matemātiskās prasmes kulinārijas centrā
(Latvijas Universitāte, 2018)Kvalifikācijas darba temats: “Pirmsskolas vecuma bērna matemātisko priekšstatus sekmēšana mājturības un tehnoloģiju rotaļnodarbībās”. Pētījuma priekšmets: pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās. Pētījuma ... -
Kā izvērtēt un attīstīt pašvadītas mācīšanas prasmes 7. klases skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba autore diplomdarbā “Kā izvērtēt un attīstīt pašvadītas mācīšanas prasmes 7. klases skolēniem” analizējusi pašvadītas mācīšanās prasmes un tās soļus. Darba mērķis ir izpētīt, kā mērķtiecīgi attīstīt skolēnu pašvadītas ... -
Kā projekti un uzdevumi matemātikā palīdz attīstīt plānošanas prasmes 5.klašu skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba tēma ir kā projekti un matemātikas uzdevumi palīdz attīstīt plānošanas prasmes 5.klašu skolēniem. Diplomdarba - pētījuma autors ir Anete Vaivade un līdzautors Daugavpils universitātes studente Daiga Būda. Pētījuma ... -
Kā sporta trepes vingrinājumu iekļaušana treniņos attīsta kustību virzienu maiņas un sprinta ātrumu īsā distancē
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba autors: Kārlis Kliemanis. Darba tēma: kā sporta trepes vingrinājumu iekļaušana treniņos attīsta kustību virzienu maiņas ātrumu un sprinta ātrumu īsā distancē. Darba mērķis: noskaidrot, kā vingrinājumi ... -
Kāju un korsetes muskulatūras attīstīšanas ietekme uz sitiena spēku futbolā U11 vecuma grupā
(Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darbs: “Kāju un korsetes muskulatūras attīstīšanas ietekme uz sitiena spēku U-11 vecuma grupas futbolistiem.” Darbs sastāv no ievada, divām nodaļām, sešām apakšnodaļām, secinājumiem. Šī darba mērķis ir izpētīt ... -
Kāpēc jāmaksā nodokļi?” temata apguves iespējas 8.klasē
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba nosaukums – „Kāpēc jāmaksā nodokļi?” temata apguves iespējas 8. klasē sociālo zinību stundās. Pētījuma mērķis – Teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt, izmantojot kooperatīvās mācīšanās metodes, 8. klases ... -
Kārļa Padega grafika kā iedvesmas avots vizuālās mākslas stundās 9.klasē
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba “Kārļa Padega grafika kā iedvesmas avots vizuālās mākslas stundās 9.klasē ” mērķis ir iepazīt un izpētīt Kārļa Padega grafiskos izteiksmes paņēmienus un to izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 9.klasē, ... -
Kārļa Skalbes pasaku iepazīšanas iespējas 11.klasē: muzejpedagoģiskā nodarbība
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba temats ir “Kārļa Skalbes pasaku iepazīšanas iespējas 11.klasē: muzejpedagoģiska nodarbība”. Diplomandes darba mērķis ir muzejpedagoģiskās nodarbības izstrāde, kas rosinātu 11.klases skolēnus iepazīt Kārļa Skalbes ... -
Kārļa Skalbes personības un pasaku apguve literatūras mācību stundās 11. klasē
(Latvijas Universitāte, 2014)Diplomdarba „Kārļa Skalbes personības un pasaku apguve literatūras mācību stundās 11. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu Kārļa Skalbes personības un literāro pasaku apguvei vispārējās vidējās izglītības ... -
Kāzu grafiskās stilistikas tradīcijas Latvijā 20.gadsimta otrajā pusē
(Latvijas Universitāte, 2020)Eiropas kāzu tradīcijas veidojušās uz vienotas vēsturisko vērtību un tradīciju bāzes. Atsevišķu teritoriju vēsturiskie likteņi nenoliedzami ietekmējuši arī šo teritoriju kāzu grafiskās noformēšanas tradīcijas. Rietumeiropa ... -
Kiberbulinga jēdziena un aptaujas adaptācijas pirmais posms
(Latvijas Universitāte, 2017)Šī pētījuma mērķis bija izpētīt teorētiski kiberbulinga jēdziena fenomenu, Pētījumā tiek apskatīti nozīmīgākie kiberbulinga faktori, kiberbulinga attīstība interneta vidē, mūsdienu psiholoģiskie pētījumi jauniešu vidū, ... -
Kibersardzes izglītības programmas izstrāde Latvijas Zemessardzei
(Latvijas Universitāte, 2015)Nacionālā drošības koncepcijā par vienu no aktuālākajiem nacionālās drošības apdraudējuma faktoriem ir noteikts informācijas tehnoloģiju apdraudējums jeb pret nacionālās drošības interesēm vērstas darbības veikšana ... -
Kibertiranizēšanas pieredzes, uztvertās vecāku pārraudzības un ārpusstundu aktivitāšu biežuma saistības pusaudžiem
(Latvijas Universitāte, 2018)Kibertiranizēšana ir strauji progresējošs, nereti anonīms vienaudžu savstarpējās vardarbības veids, kura aktualitāte aug līdz ar straujo tehnoloģiju attīstību. Tā bieži norisinās papildus tiranizēšanai skolas vidē un atstāj ... -
Kinestētiskās iesildīšanās uzdevumi vārdu krājuma apguvei 5. klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba mērķis ir pārbaudīt kinestētiskās iesildīšanās uzdevumus vārdu krājuma apguvei angļu valodas stundās 5.klasē. Šāda diplomdarba tēma bija izvēlēta, jo autore uzskata, ka mācot 10-11 gadus vecus skolēnus, ... -
Kinestētisko mācību metožu attīstīšana zviedru valodas apguvē 10.-12.klasei
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba tēma: Kinestētisko mācību metožu attīstīšana zviedru valodas apguvē 10.-12.klasei Darba autore: Mārīte Tīsa Darba vadītāja: Guna Svence, Dr. psych. prof. Darba veids: diplomdarbs Darba apjoms: 46 lappuses, 62 ... -
Kino kā pedagoģisks līdzeklis
(Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba pētījuma „Kino kā pedagoģijas līdzeklis augstskolās” mērķis ir noskaidrot, kādas sakarības pas tāv starp mūsdienu kino un klasiskā kino aktualitātēm, kas ir nepieciešams, lai indivīds atgrieztos pie tradicionālām ... -
Kino skolēnu vizuālizpratnes veicināšanai vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)Maģistra darba “Kino skolēnu vizuālizpratnes veicināšanai vidusskolā” mērķis ir izpētīt, noteikt un strukturēt kino pedagoģiskās iespējas skolēnu vizuālizpratnes veicināšanai vidusskolā. Kino ir viens no ietekmīgākajiem ... -
Klases audzinatāja darbības kvalitātes pilnveide.
(Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darba tēma: „Klases audzinātāja darbības kvalitātes pilnveide”. Mērķis: izpētīt klases audzinātāja darbības kvalitāti un tās pilnveides iespējas. Maģistra darbs sastāv no: Ievada Nodaļām; Nobeiguma ; 1. ... -
Klases audzinātāja darbība 7. - 9. klašu skolēnu karjeras vadības prasmju pilnveidei
(Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darba “Klases audzinātāja darbība 7. – 9. klašu skolēnu karjeras vadības prasmju pilnveidei” mērķis ir izpētīt un izvērtēt klases audzinātāja darbību skolēnu karjeras vadības prasmju pilnveidei 7. – 9. klašu posmā. ...