Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 4646-4665 of 9777
-
Lomu spēle runas prasmju attīstīšanai angļu valodas stundās 4.klasē
(Latvijas Universitāte, 2008)Tā kā angļu valoda ir starptautiska valoda, prasme runāt šajā valodā sniedz iespējas sazināties ar cilvēkiem visā pasaulē. Tādēļ mūsdienās vispāratzīts mērķis angļu valodas mācīšanā ir sazināšanās prasmes attīstīšana. ... -
Lomu spēle vidusskolēnu starpkultūras apziņas attīstībā angļu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2008)Sakarā ar to, ka angļu valoda ir kļuvusi par internacionālu valodu, valodnieciskās kompetences mācīšana nevar tikt atdalīta no starpkultūru kompetences apgūšanas. Turklāt, mūsdienu sabiedrību veido cilvēki no dažādām ... -
Lomu spēles 3-4gadīgu bērnu vārdu krājuma pilnveidošanā pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2010)Darba tēma: Lomu spēles 3 – 4 gadīgu bērnu vārdu krājuma pilnveidošanā pirmsskolas izglītības iestādē. Zinātniskais vadītājs: Dr.paed., prof. Emīlija Černova. Bakalaura darbā veiktā pētījuma mērķis ir ... -
Lomu spēles elementi 5. klases skolēnu runātprasmju pilnveidei krievu valodas kā svešvalodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2023)Darba tēma: Lomu spēles elementi 5. klases skolēnu runātprasmju pilnveidei krievu valodas kā svešvalodas stundās. Diplomdarbs ir veltīts lomu spēļu lomas izpētei un to efektivitātes izvērtēšanai runas mācīšanā ... -
Lomu spēles kā veids runātprasmes attīstīšanai vidusskolas angļu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarbs ‘Lomu spēles kā veids runāt prasmes attīstīšanai Angļu vidusskolas klasēs’ tika uzrakstīts, lai izpētītu kā lomu spēles veicina runāt prasmju attīstību vidusskolas klasēs. Diplomdarba mērķis bija izpētīt kā ... -
Lomu spēles runātprasmju attīstībai angļu valodas stundās 9.klasē
(Latvijas Universitāte, 2008)Diploma darba tēma tika izvelēta, jo darba autores pieredze skolā rāda, ka mūsdienu skolēni zina daudz vārdu angļu valodā, bet izteikt brīvi savas domas un emocijas angļu valodā diemžēl nespēj. Diploma darba pētījuma ... -
Lomu spēles skolēnu empātijas attīstībai pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2008)Dipolmdarba autore izpētīja pieejamos literatūras avotus par emocionālo inteliģenci, kā arī lomu spēļu izmantošanu un veica atsevišķa gadījuma izpēti par lomu spēļu izmantošanu angļu valodas stundās, lai attīstītu empātijas ... -
Lomu spēles vidusskolēnu empātijas veicināšanai angļu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2008)Mūsdienās empātija ir kļuvusi gandrīz vai ekskluzīva parādība, jo daudzi cilvēki tiecas mērīt savu dzīvi naudas un materiālo vērtību skalā, aizmirstot par tādām pamatvērtībām kā laipnība, labestība, rūpes par citiem cilvēkiem ... -
Lomu spēļu izmantošana motivācijas veidošanai angļu valodas apgūšanas procesā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Latvijas izglītības sistēmā aktuāls ir kļuvis uzdevums paaugstināt mācīšanas un mācīšanās kvalitāti skolās. Mācību procesam ir jābūt orientētam ne tikai uz zināšanu uzkrāšanu un izprašanu, bet arī uz skolēnu psiholoģisko ... -
Lubānas novada tradīciju izmantošanas iespējas bērnu personības attīstības veicināšanai pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2020)Darba autore: Sanda Ķēniņa Ārende Darba vadītājs: Dr.paed. Gunta Siliņa Jaskujeviča Darba temats: Lubānas novada tradīciju izmantošanas iespējas bērnu personības attīstības veicināšanai pirmsskolā Darba mērķis: teorētiski ... -
Ludzas tradīciju apguves iespējas darbā ar 5 – 6 gadīgiem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2020)Kvalifikācijas darba tēma: “Ludzas tradīciju apguves iespējas darbā ar 5 – 6 gadīgiem bērniem”. Darba autors: Evita Andrejeva Darba mērķis: teorētiski un praktiski pētīt Ludzas novada tradīciju apguves iespējas darbā ar 5 ... -
M. Montesori metodikas izmantošana valodas mācību jomā pirmsskolas izglītības 3. posmā
(Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darba tēma “M. Montesori metodikas izmantošana valodas mācību jomā pirmsskolas izglītības 3. posmā”. Kvalifikācijas darba autore Ina Raudiņa. Kvalifikācijas darba vadītāja: Docente, Dr. pead. Ilze Šūmane. ... -
M. Montesori metožu izmantošana fonemātisko traucējumu korekcijā pirmsskolas vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2009)Bērna attīstība ir atkarīga no vairākiem aspektiem. Vērtējot bērna attīstību jāņem vērā bērna individuālā attīstība. Tāpat jāņem vērā arī fiziskās, emocionālās un kognitīvās attīstības individuālā dinamika. Bērna pilnvērtīgu ... -
M.Montesori metodiskie paņēmieni rakstīt prasmes apguvē 4 gadus veciem_bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba nosaukums: M.Montesori metodiskie paņēmieni rakstīt prasmes apguvē 4 gadus veciem bērniem PII. Darba autore: Madara Mihņenoka Pētījuma mērķis: izpētīt M.Montesori metodiskos paņēmienus rakstītprasmes ... -
Madonas novada tradīciju iepazīšanas saturs un metodika sākumskolas 3.klasē
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba autore. Lāsma Pirksta-Sirmā. Darba zinātniskā vadītāja. Asoc. prof. Dr. paed. Gunta Siliņa – Jasjukeviča. Bakalaura darba temats ir Madonas novada tradīciju iepazīšanas saturs un metodika sākumskolas 3.klasē. Pētījuma ... -
Maijas Tā akas glezniecība kā ierosmes avots radošai darbībai vizuālās mākslas stundās 9.klasei
(Latvijas Universitāte, 2021)Daudzi skolēni, tieši pusaudža gados noslēdzas sevī, jo tas ir viņu pārmaiņu laiks gan emocionāli, gan fiziski. Šo pārmaiņu dēļ skolēns var noslēgties sevī, zust motivācija un darbošanās spējas, līdz ar to radošā darbība ... -
Majoru pamatskolas atbalsta komandas sociālpedagoģiskā darbība 9. klašu skolēnu no sociālā riska ģimenēm tālākās izglītības veicināšanā
(Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarbā risina aktuālu problēmu par 9.klašu skolēnu no sociālā riska ģimenēm nākotnes plāniem pēc pamatizglītības iegūšanas. Tika veikts pētījums par 2007./08.māc.g. un 2008./09.māc.g. 8. – 9.klašu skolēnu no sociālā ... -
Mandalu izmantošana trauksmes mazināšanai jauniešiem
(Latvijas Universitāte, 2016)Pētījuma mērķis bija noskaidrot vai izmantojot gan strukturētas, gan nestrukturētas mandalas un brīvu zīmēšanu var samazināt trauksmi kā emocionālo stāvokli. Lai to noskaidrotu tika veikts pētījums, kurā piedalījās 84 ... -
Marijas Montesori materiālu izmantošana 4 - 5 gadus vecu bērnu rakstītprasmes veicināšanā
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba temats: M. Montesori materiālu izmantošana 4 – 5 gadu vecu bērnu rakstītprasmes veicināšanā. Pētījuma mērķis: pamatot M. Montesori materiālu izmantošanas iespējas 4-5 gadu vecu bērnu rakstītprasmes ... -
Marijas Montesori metodes izmantošanas iespējas vārdu krājuma paplašināšanai angļu valodas apguvē vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba “Marijas Montesori metodes izmantošanas iespējas vārdu krājuma paplašināšanai angļu valodas apguvē vecākā pirmsskolas vecuma bērniem” mērķis ir teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt M. Montesori ...