Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 5233-5252 of 9777
-
Multisensorā pieeja paātrinātai vārdu krājuma apguvei 5.klasē angļu valodā
(Latvijas Universitāte, 2010)5. klases skolēns ir motivēts mācīties angļu valodu, taču grūtības rodas ar vārdu krājuma saglabāšanu ilglaicīgajā atmiņā, kas, savukārt, rada problēmas komunikācijā. Diplomdarba mērķis bija noskaidrot, analizēt un praksē ... -
Multisensorā pieeja veidojot bērnu rakstīt un lasītprasmes angļu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2016)Iemācīt pirmskolas vecuma bērniem lasītprasmi un rakstītprasmi ir svarīgs izaicinājums ikvienam skolotājam. Skolotāja izvēlētā pieejai, mācot bērnus, ir svarīga loma un tā var ietekmēt bērna panākumus lasīšanā un rakstīšanā ... -
Multisensorā pieeja, veidojot saikni starp skaņu un burtu trīsgadīgiem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2013)Autores Ingas Ščuckas pētnieciskā darba „Multisensorā pieeja, veidojot saikni starp skaņu un burtu trīsgadīgiem bērniem“ mērķis bija, izveidojot speciālus didaktiskos materiālus, sekmēt trīs gadus vecu bērnu izpratnes ... -
Multisensorās stratēģijas skolēnu ar speciālajām vajadzībām iesaistīšanai angļu valodas stundās pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2015)Skolotāja pieredzes mapes autore ir angļu valodas skolotāja un speciālais pedagogs vidusskolā. Skolēnu ar speciālajām vajadzībām iekļaušana vispārizglītojošajā skolā ir izraisījusi skolotāju diskusijas par to, kā sekmēt ... -
Multispēlētāju un individuālo spēļu dalībnieku afekta atšķirības
(Latvijas Universitāte, 2018)Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai multispēlētāju grupas dalībniekiem pozitīvā afekta rādītāji būs augstāki, bet negatīvā afekta rādītāji zemāki nekā individuālā režīma spēļu dalībniekiem. Šī pētījuma ietvaros tika ... -
Multivides materiāli vārdu krājuma apguves veicināšanai 5 angļu valodas nodarbību veidā
(Latvijas Universitāte, 2016)Multivides materiāli ir viens no svarīgākajiem jauninājumiem izglītības tehnoloģiju jomā, kas palīdz uzlabot svešvalodu mācību vadīšanas un mācību apguves procesu un rezultātus. Pateicoties informācijas un komunikācijas ... -
Muskuļu spēka un jaudas īpašību novērtēšana, izmantojot dinamiskā spēka un reaktīvā spēka indeksus
(Latvijas Universitāte, 2022)Reaktīvā un dinamiskā spēka indeksa novērtēšana palīdz izveidot jaunu vai uzlabot jau esošu treniņu plānu, balstoties uz sportista individuālajām spējām un rādītājiem, novērtēt pliometriskās spējas un uzraudzīt nogurumu, ... -
Mutvārdu vēstures izmantojamība starppaaudžu kontekstā konkrētu Latvijas vēstures tematu apguvei 9. un 12.klasēs.
(Latvijas Universitāte, 2016)Nākotnē jāraugās uz izglītību, kas pievēršas skolēna personiskajai un intelektuālajai attīstībai un piedāvā vērtības, attieksmi un prasmes, kas skolēnam būs nepieciešamas visu turpmāko dzīvi. Mutvārdu vēsture atbilst ... -
Muzeja animācijas metožu sociālpedagoģiskās iespējas
(Latvijas Universitāte, 2021)Ivetas Freimanes diplomdarbs “Muzeju animācijas metožu sociālpedagoģiskās iespējas” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Skolotāju izglītības nodaļā. Diplomdarba mērķis ir ... -
Muzejnodarbības sākumskolas skolēniem apkārtējās pasaules izzināšanai
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darbs izstrādāts par tematu „Muzejnodarbības sākumskolas skolēniem apkārtējās pasaules izzināšanā”. Pētījuma aktuālitāti nosaka nepieciešamība dziļāk pētīt muzejpedagoģiju un muzejpedagoģiskās programmas. Praksē ... -
Muzejpedagoģija vizuālās mākslas programmas īstenošanā 1.-6.klasē
(Latvijas Universitāte, 2018)Muzejpedagoģija ir izglītības joma, kuras aktualitāti nosaka vizuālās mākslas mācību standarts, programma, projekts „Kompetenču pieeja mācību saturā” un Sarmītes Sedliņas maģistra darbs ar nosaukumu „Muzejpedagoģija vizuālās ... -
Muzejpedagoģijas izglītojošās programmas mākslas darbu izpratnes veicināšanai pusaudžiem
(Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darba nosaukums: “Muzejpedagoģijas izglītojošās programmas mākslas darbu izpratnes veicināšanai pusaudžiem” Darba autore: Linda Līva Oše Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. docente Ligita Stramkale Darba ... -
Muzejpedagoģiskā piedāvājuma analīze nacionāla mēroga Latvijas vēstures muzejos 1991.-2016.
(Latvijas Universitāte, 2017)Muzeju mērķos un misijās lielākoties ir ietverta arī to apskatāmās tēmas popularizēšana, un viens no veiksmīgajiem veidiem kā to tiem izdarīt ir izmantojot muzejpedagoģiskās nodarbības. Muzeji arī ir spējīgi sniegt unikālas ... -
Muzejs kā jauniešu kultūras mācīšanās telpa
(Latvijas Universitāte, 2016)Jaunieši ir liela sabiedrības grupa, kuras neformālajai izglītībai tiek pievērsta aizvien lielāka uzmanība. Pēdējos gados ir pierādījusies kultūras industriju loma gan valsts ekonomiskajā, gan sabiedrības veselības nozarē, ... -
Muzeju digitālo tiešsaistes resursu integrācijas potenciāls kultūras un mākslas priekšmetu pedagoģijā
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba “Muzeju digitālo tiešsaistes resursu integrācijas potenciāls kultūras un mākslas priekšmetu pedagoģijā” mērķis ir atlasīt un izvērtēt pieejamos Latvijas muzeju digitālos tiešsaistes resursus un piedāvāt ... -
Muzeju pedagoģiskā programma skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmju pilnveidei pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2019)Novikova Nataļja (2019) Muzeju pedagoģiskā programma skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmju pilnveidei pamatskolā. Skolotāja maģistra pieredzes darbs. Rīga: Latvijas Universitāte. Darbā tiek risināta problēma par pamatskolēnu ... -
Muzicēšanas nozīme bērnu runas atīstībā 2-3 gadu vecumam
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba tēmas nosaukums ,, Muzicēšanas nozīme bērnu runas attīstībā no 2-3 gadu vecumam“. Darba autore ir Dita Pūpola, šī darba vadītāja ir Mg. paed. B. Brice. Rakstot pētījumu, tēmu izvēlējos vadoties pēc laikmeta iezīmēm ... -
Muzikālā darbība 5 gadus veca bērna ikdienā kā kustību koordinācijas sekmētāja
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba autors: Ērika Racina Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu kustību darbības mūzikas nodarbībās. Kvalifikācijas darbā tika pētīta un analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā ... -
Muzikālā darbība kā agrīna vecuma bērnu runas attīstības sekmētāja
(Latvijas Universitāte, 2019)Autore: Anita Avgustova. Darba vadītāja: Mg. paed. Baiba Brice. Kvalifikācijas darba tēma: “Muzikālā darbība kā agrīna vecuma bērnu runas attīstības sekmētāja”. Mērķis: teorētiski izpētīt, empīriski pamatot muzikālo darbību ... -
Muzikālā ritma rotaļa kā vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu uzmanības noturības sekmētāja
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba autore: Liene Vambute Bakalaura darba nosaukums: „Muzikālā ritma rotaļa kā vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu uzmanības noturības sekmētāja”. Mērķis - teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt bērnu ...