Now showing items 5869-5888 of 8320

    • Publiskās un privātās partnerības riski un īstenošanas iespējas Baltijas valstīs 

      Vidronoka, Diāna (Latvijas Universitāte, 2020)
      Publiskā un privātā partnerība ir viens no veidiem, kā īstenot ilgtermiņa, resursu ietilpīgus projektus, kad valsts budžets ir ierobežots. PPP spēj sniegt inovatīvus risinājumus un privātā sektora resursu izmantošanu, tomēr ...
    • Publiskās uzticības loma valsts pārvaldes iestādēs: Finanšu ministrijas un Latvijas Bankas piemērs nodokļu reformas jautājumos 

      Jerumane, Anete (Latvijas Universitāte, 2018)
      Maģistra darba tēma ir "Publiskās uzticības loma valsts pārvaldes iestādēs: Finanšu ministrijas un Latvijas Bankas piemērs nodokļu reformas jautājumos (2017. gads – 2018. gads). Pētījuma mērķis ir izvērtēt kādas ir galvenās ...
    • Publisko iepirkumu nodrošināšanas problēmas un risinājumi Latvijā 

      Pušpure, Santa (Latvijas Universitāte, 2016)
      Latvijas sabiedrība diez gan skarbi vērtē publisko iepirkumu jomu, tiek uzskatīts, ka šī sfēra saistās ar korupciju un savtīgo labumu. Piedāvājumu vērtēšanas posma laika pasūtītājiem ir jāsamierinās, ka piedāvājumu izvērtēšana ...
    • Publisko iepirkumu vērtēšanas metodes un kritēriji ielu apgaismojuma iepirkumos 

      Skrastiņa, Sanda (Latvijas Universitāte, 2024)
      Bakalaura darbā tiek pētīts publiskais iepirkums, pretendentu atlase, vērtēšanas metodes un kritēriji ielu apgaismojuma iepirkumos, lai nodrošinātu sabiedrības vajadzības un valsts līdzekļu efektīvu izlietojumu. Energoresursu ...
    • Publisko investīciju loma privātajā sektorā Latvijā 

      Voroņenko, Liene (Latvijas Universitāte, 2011)
      Bakalaura darba „Publisko investīciju loma privātajā sektorā Latvijā” mērķis ir gūt vispusīgu analīzi attiecībā uz publisko investīciju efektivitāti un tās ietekmi, kā arī ietekmes vērtēšanu uzņēmējdarbībā Latvijā. Darbs ...
    • Publisku pasākumu projektu izstrāde un realizācija 

      Ķeņģis, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2010)
      Maģistra darba „Publisku pasākumu projektu izstrāde un realizācija” mērķis ir nodrošināt iespēju efektīvi pielietot projektu vadīšanas principus publisku pasākumu projektu izstrādē un īstenošanā. Pirmajā nodaļā veikta ...
    • Pudelēs pildītā ūdens sektora biznesa klāstera attīstība Melnkalnē. 

      Blečić, Aleksandar (Latvijas Universitāte, 2013)
      Šī maģistra darba mērķis ir vērsts uz pudelēs pildītā ūdens sektora biznesa klāstera izveidi Melnkalnē. Biznesa klāsterings ir pasaulē plaši atzīts uzņēmumu attīstības process, kas saistās ar uzņēmumu un valsts iestāžu ...
    • Pulksteņu veikala " Brandwatch " darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas. 

      Knāķe, Māra (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darba tēma ir pulksteņu veikala „Brandwatch” darbinieku motivācijas izpēte, ir aktuāla, jo ikviena uzņēmuma svarīga sastāvdaļa ir darbinieki, bez tiem uzņēmums nebūtu spējīgs pastāvēt. Savukārt, lai firmas darbība ...
    • Purvu ilgtspējīga izmantošana Latvijā: Cenas tīreļa piemērs 

      Ozola, Dana (Latvijas Universitāte, 2012)
      Maģistra darbā tika pētīti mitrāji/purvi kā ilgtspējīgai attīstībai īpaši būtiska ekosistēma, kura ar resursiem nodrošina tās sabalansētu darbību ilgā laika periodā. Pētījuma mērķis ir izstrādāt konceptuālo modeli un ...
    • Putnkopības nozares attīstības tendences Latvijā 

      Cābe, Dāvis (Latvijas Universitāte, 2020)
      Mājputni Latvijā tiek audzēti gan lielos putnu audzēšanas uzņēmumos ar intensīvu ražošanu, gan nelielās zemnieku saimniecībās, kas darbojas gan pēc konvencionālās, gan arī pēc bioloģiskās lauksaimniecības saimniekošanas ...
    • Pūļa finansējums kā alternatīvās finansēšanas avots 

      Viļuma, Amanda (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz literatūras, interneta resursu un aptaujas datu analīzi, izpētīt Latvijas uzņēmumu un privātpersonu iespējas piesaistīt finansējumu ar pūļa finansēšanas palīdzību, noskaidrot ...
    • PVN uzskaite finanšu grāmatvedībā, praktisko situāciju izpēte 

      Boncevičs, Andris (Latvijas Universitāte, 2012)
      DIPLOMDARBS - PVN UZSKAITE FINANŠU GRAMATVEDĪBĀ, PRAKTISKO SITUĀCIJU IZPĒTE. Darba mērķis: Izpētīt pievienotās vērtības nodokļa uzskaites kārtību darījumos uzņēmumā finanšu grāmatvedībā. Diplomdarbs izstrādāts, pamatojoties ...
    • QR kodu kā tirdzniecības instrumenta atbilstība uzņēmumiem 

      Armstrong Fernando, Abner Maximus Fernando (Latvijas Universitāte, 2021)
      Tā kā tehnoloģija ir pārņēmusi mārketinga pasauli, visefektīvākais mārketinga veids ir mobilais mārketings, un, mainoties tendencēm, daudzi mārketinga rīki ir praktizējuši, lai sniegtu produktīvu reklāmu. QR kodi pēdējos ...
    • R.Laviņa sporta studijas mārketinga komunikāciju analīze. 

      Mežaraups, Sandis (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba tēma ir R. Laviņa sporta studijas mārketinga komunikācijas analīze. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo starp sporta komandām norit patstāvīga cīņa starp jaunu spēlētāju piesaisti un noturēšanu komandā, līdz ar ...
    • Radikalizācijas ekonomiskās sekas 

      Xu, Yinglu (Latvijas Universitāte, 2019)
      Finanšu un ekonomiskā krīze, pēdējā laikā notikusī nekontrolētā migrācija un teroristu uzbrūkumi izraisa politisko radikalizāciju dažās valstīs. Šajā pētījumā tiek aplūkoti augošā populisma un radikalizācijas ekonomiskie ...
    • „Radio 101” tēla analīze 

      Riekstiņa, Laura (Latvijas Universitāte, 2011)
      Bakalaura darba tēma ‘Radio 101 tēla analīze” Bakalaura darba mērķis ir izpētīt raidstacijas „Radio 101” atpazīstamību un tēla priekšstatus mērķauditorijas vidū, balstoties uz organizācijas tēla veidošanas teorētisko aspektu ...
    • Radio SWH zīmola veidošana. 

      Rukers, Ilgvars (Latvijas Universitāte, 2017)
      Ilgvara Rukera maģistra darbs. Radio SWH zīmola veidošana: LU, 2017. Darba mērķis ir izpētīt zīmola veidošanas procesus, modeļus un tā lomu uzņēmumā, kā arī novērtēt Radio SWH zīmola pozīcijas tirgū, novērtēt esošo stratēģiju, ...
    • Radiofrekvences identifikācijas izmantošana laika izsekošanai sporta sacensībās 

      Zeļēņina, Zane (Latvijas Universitāte, 2016)
      Diplomdarbā tiek analizētas pasīvo RFID etiķešu izmaksu samazinājuma potenciāls kā iespēja biznesa veidošanai. Specifiski, lai skriešanas sacensību “Stirnu Buks” organizatoram varētu piedāvātu izdevīgāku laika izsekošanas ...
    • "Radisson Hospitalty""" viesnīcu tīkla darbība Latvijas tūrisma nozarē 

      Briede, Monta (Latvijas Universitāte, 2018)
      Mūsdienās tūrisms attītās arvien straujāk, līdz ar to pieaug pieprasījums pēc viesnīcu pakalpojumiem. Pasaulē un Latvijā ir ļoti plašs klāsts ar naktsmītnēm un viesnīcu tīkliem, viesi pirms ceļojuma izvēlas sev izdevīgāko ...
    • Radoša bērnu muzeja izveide Rīgas teritorijā 

      Belova, Ludmila (Latvijas Universitāte, 2016)
      Informācijas vide mūsdienu sabiedrības un indivīda dzīvē kļūst par jaunu un nozīmīgu sociālo fenomenu, līdz ar to tieša savstarpējā cilvēku komunikācija kļūst otršķirīga, kas īpaši ietekmē bērnu attīstību. Maģistra darba ...