Now showing items 1401-1420 of 8064

    • E-komercijas attīstība Latvijā pasaules kontekstā 

      Rozenfeldta, Anna (Latvijas Universitāte, 2019)
      Diplomdarba nosaukums ir “E-komercijas attīstība Latvijā pasaules kontekstā”. E-komercija kļuva par neatņēmamu daļu no mūsdienu ekonomikas un kļūst populāraka pateicoties tas intensīvai izmantošanai. Arvien vairāk patērētāju ...
    • E-komercijas attīstības ietekme uz patērētāju uzvedību 

      Dominieks, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba temats ir „E-komercijas attīstības ietekme uz patērētāju uzvedību”. Darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedības izmaiņas un īpatnības iepērkoties interneta vidē e-komercijas attīstības iespaidā. Darbā ...
    • E-komercijas principu piemērošana uz Eiropas online ceļojumu aģentūru piemēra 

      Katajeva, Karīna (Latvijas Universitāte, 2011)
      Mūsdienās strauji attīstās informācijas tehnoloģijas, notiek globalizācijas procesu padziļināšanās. Ir iestājies jaunās ekonomikas laikmets, kurš deva pamatus e-komercijas parādīšanai un attīstīšanai. Viens no populārākajiem ...
    • E-komercijas risinājumi SIA "Nika Group" 

      Rumjanceva, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2011)
      Diplomdarba tēma ir „E – Komercijas risinājumi SIA „Nika Group‖. E -komercija paver milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules ...
    • E-komercijas sistēmas projekts uzņēmumā "MRS" 

      Malnačs, Renārs (Latvijas Universitāte, 2011)
      Darbā tiek apskatīta situācija, kad uzņēmumam ir nepieciešams ieviest jaunas e-komercijas tehnoloģijas, kas ļautu piedāvāt jauna veida pakalpojumu, uzlabotu klientu servisu un arī palielinātu peļņu. Galvenais mērķis ir ...
    • E-komercijas un loģistikas izaicinājumi un attīstības virzība Latvijā Covid-19 pandēmijas laikā 

      Zelta, Agneta (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darba tēma ir “E-komercijas un loģistikas izaicinājumi un attīstības virzība Latvijā Covid-19 pandēmijas laikā”. Bakalaura darba mērķis ir noteikt e-komercijas attīstības un loģistikas nozīmi Latvijā, kā arī ...
    • E-komercijas uzņēmumu klientu piesaistes stratēģiju ietekme uz uzņēmumu attīstību 

      Klints, Arta (Latvijas Universitāte, 2020)
      Arta Klints. Bakalaura darbs ‘’E-komercijas uzņēmumu klientu piesaistes stratēģiju ietekme uz uzņēmumu attīstību.’’ Bakalaura darba mērķis ir analizēt klientu piesaistes stratēģijas e-komercijas uzņēmumos, izmantojot ...
    • E-komercijas vadīšana Latvijā 

      Kangars, Andris (Latvijas Universitāte, 2012)
      Elektroniskās komercijas vadībai Latvijā ir pieaugošas iespējas uzņēmējdarbībā. Bakalaura darba ”E-komercijas vadīšana Latvijā” mērķis ir sniegt priekšlikumus elektroniskās komercijas perspektīvai vadīšanai Latvijas ...
    • E-lojalitātes attīstīšanas iespējas mazumtirdzniecības tīklā SIA "Lidl Latvija". 

      Mežecka, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2023)
      Maģistra darba tēma ir “E-lojalitātes attīstīšanas iespējas mazumtirdzniecības tīklā SIA “Lidl Latvija” ”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par klientu lojalitāti, uz SIA “Lidl Latvija” uzņēmuma ...
    • E-mācību sistēmas izmantošana personāla kompetences paaugstināšanā publiskā sektora organizācijā 

      Āboliņa, Mairita (Latvijas Universitāte, 2015)
      Maģistra darba tēma ir „E-mācību sistēmas izmantošana personāla kompetences paaugstināšanā publiskā sektora organizācijā.” Maģistra darba mērķis ir izvērtēt personāla kompetences publiskā sektora organizācijā un noteikt ...
    • E-mārketinga pielietojuma efektivitāte uzņēmējdarbībai Latvijā. 

      Šalkovska, Līga (Latvijas Universitāte, 2012)
      Maģistra darbā autors pēta E-mārketinga pielietojuma efektivitāti uzņēmējdarbībai Latvijā. Definēts e-mārketings, analizēta motivācijas teorija, apskatīts e-mārketinga pielietojums e-biznesā, veikts e–mārketinga kompleksa ...
    • E-pasta mārketings un tā izmantošanas efektivitātes analīze Latvijas uzņēmumos 

      Ovčiņņikova, Anna (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma “E-pasta mārketings un tā izmantošanas efektivitātes analīze Latvijas uzņēmumos”. Mūsdienās viens no lielākajiem ienākuma avotiem uzņēmumiem ir spēja pārdod savus produktus, lai iegūtu vislielāko peļņu. ...
    • E-pārvalde - Valsts pārvaldes pilnveidošanas līdzeklis. ES iniciatīvas e-pārvaldes īstenošanā 

      Samoilovs, Konstantīns (Latvijas Universitāte, 2007)
      Maģistra darba ietvaros mēģināts aplūkot pēc iespējas plašāku jautājumu loku, kas ir saistīts ar informācijas tehnoloģiju (IT) pielietošanu valsts pārvaldē. Tika mēģināts arī izveidot priekšstatu par iespējām un problēmām, ...
    • E-pārvaldes tirgvedības procesa izpēte Valsts ieņēmuma dienestā un tā pilnveidošana 

      Frolova, Karīna (Latvijas Universitāte, 2007)
      Maģistra darbs ir izstrādāts un veltīts vienam no aktuālākajiem aspektiem, kas ir tieši saistīts ar Latvijas straujo informācijas tehnoloģiju (IT) un Interneta attīstību, ietverot valsts pārvaldes darbības automatizāciju, ...
    • E-sports, tā biznesa iespējas Latvijā 

      Draudiņš, Kaspars (Latvijas Universitāte, 2021)
      E-sports ir jauna izklaides sfēra, līdz ar to parādās jautājumi par tā vietu tirgū un tā iespējamo auditoriju. Informācijas un datu trūkums par e-sporta tirgu, maksātspējīgo auditoriju un investīciju iespējām bremzē nozares ...
    • E-TŪRISMA NOZARES ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS LATVIJĀ 

      Uļičkina, Jekaterīna (Latvijas Universitāte, 2009)
      Internets 21.gadsimtā kalpo gan kā informatīvais avots, gan kā tiešā mārketinga dzinējs, gan arī kā atsevišķs tirgus komercijas darījumu taisīšanai. Viens no populārākām e-komercijas piemēriem ir tūrisma pakalpojumu pārdošana ...
    • ECB inflācijas kontroles politika un iedarbības mehānismi 

      Svēte, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2014)
      Maģistra darba ietvaros darba autore analizēja Eiropas Centrālās bankas (turpmāk – ECB) iedarbības metodes, mehānismus un to ietekmi uz inflācijas rādītājiem. Darbā tiek ir pētīti ECB monetārās politikas pamatprincipi un ...
    • ECB monetārā politika un tās finansiālā ietekme, galveno uzmanību pievēršot Austrijai un Vācijai 

      Peer, Tizian (Latvijas Universitāte, 2021)
      2008. gadā ECB, reaģējot uz finanšu krīzi, pielāgoja monetāro politiku, samazinot galveno procentu likmi un veicot likviditāti. Mainot Eurosistēmas likviditāti un galvenās procentu likmes, citi finanšu mainīgie lielumi ...
    • Efektivitātes paaugstināšanas iespējas loģistikas uzņēmumā SIA "Tiropa" 

      Osipova, Nataļja (Latvijas Universitāte, 2013)
      Maģistra darba tēma ir „Efektivitātes paaugstināšanas iespējas loģistikas uzņēmumā SIA „Tiropa””. Darba mērķis ir izpētīt SIA „TIROPA” darbību ekspedīcijas nodaļā, transporta nodaļā un grāmatvedībā, ...
    • Efektivitātes pilnveidošana uzņēmumā MCĀBOLS. 

      Garkalns, Juris (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darba tēma ir “Efektivitātes paaugstināšana uzņēmumā MCĀBOLS”. Šobrīd efektivitāte ir aktuāla tēma visu nozaru uzņēmējiem, jo, mūsdienās, izmantojamie resursu veids ir ierobežots. Bakalaura darba mērķis ir i ...