Now showing items 2779-2798 of 8064

    • KASKO apdrošināšanas tirgus analīze Latvijā 

      Virka, Arita (Latvijas Universitāte, 2009)
      Diplomdarba nosaukums ir KASKO apdrošināšanas tirgus analīze Latvijā. Darba mērķis ir uz KASKO apdrošināšanas tirgus un to ietekmējošo faktoru izpētes pamata atklāt KASKO apdrošināšanas tirgus attīstības iespējas. Diplomdarbs ...
    • KASKO produkta problēmātika un attīstības tendences Baltijā 

      Ļaudansks, Ģirts (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darba „KASKO produkta problemātika un attīstības tendences Baltijā” mērķis ir, pamatojoties uz statistiskajiem datiem, analizēt KASKO apdrošināšanas veida ietekmi nedzīvības apdrošināšanas tirgū, kā arī salīdzināt ...
    • Kazas siera izstrādājumu ražotnes izveide 

      Lodziņa, Linda (Latvijas Universitāte, 2016)
      Maģistra darba „Kazas siera izstrādājumu ražotnes izveide” mērķis ir ir veicināt kazas siera popularitāti Latvijā. Maģistra darba tēma izvēlēta, jo Latvijā trūkst vietējo kazas siera ražotāju, kas spētu piedāvāt konkurētspējīgu ...
    • Kažokzvēru audzēšanas nozare Latvijā un AS „Grobiņa” saimnieciskās darbības analīze un attīstības perspektīvas 

      Irkle, Krista (Latvijas Universitāte, 2013)
      Maģistra darba tēma ir „Kažokzvēru audzēšanas nozare Latvijā un AS „Grobiņa” saimnieciskās darbības analīze un attīstības perspektīvas”. Maģistra darba mērķis ir veikt AS „Grobiņa” saimnieciskās darbības analīzi un uz tās ...
    • Kā jaunās tehnoloģijas ietekmē ekonomikas izaugsmi? 

      Martin, Guillaume, Jean (Latvijas Universitāte, 2021)
      Tēma Kā jaunās tehnoloģijas ietekmē ekonomikas attīstību? novērtē jauno tehnoloģiju ietekmi uz šo jauno revolūciju, ar kuru mēs saskaramies jau dažus gadus. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un analizēt faktorus, kas ietekmē ...
    • Kā organizācijas kultūra ietekmē darba produktivitāti. 

      Rjabova, Karīna (Latvijas Universitāte, 2022)
      Mūsdienās pastāv liela konkurence starp uzņēmumiem, patērētājiem lielā piedāvājuma un alternatīvu dēļ, tādējādi uzņēmumi nepārtraukti cenšas uzlabot savu sniegumu un palielināt darbinieku produktivitāti un efektivitāti, ...
    • Kā slavenības ietekmēt patērētāju pirkšanas lēmumu? 

      Yusupova, Khilola (Latvijas Universitāte, 2018)
      Mūsdienās slavenību ietekme ir ļoti ievērojama pasaules tirgus sastāvdaļa, kurā tiek ieguldīti miljoni. Viena no tendencēm mārketingā ir vietējo ekspertu, t.s. mikroslavenību, izmantošana produkta un pakalpojuma virzīšanā, ...
    • Kāzu plānošanas lietotnes izstrāde 

      Jermacāne, Inga (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kāzas ir vieni no skaistākajiem mirkļiem, ko cilvēki savā dzīvē pieredz, tomēr gatavošanās šiem svētkiem nav nemaz tik vienkārša. Ja pāra finanšu resursi to atļauj, tad var tikt izmantoti kāzu aģentūru sniegtie pakalpojumi, ...
    • Kāzu tūrisma piedāvājuma attīstības iespējas Latvijā 

      Avrameca, Anna (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darba "Kāzu tūrisma piedāvājuma attīstības iespējas Latvijā" apjoms ir 113 lpp., darbā ir ietvertas 24 tabulas, 29 attēli un 5 pielikumi, izmantoti 82 literatūras avoti. Galvenā darba problēma ir mūsdienu jaunatnes ...
    • Kempinga tipa atpūtas kompleksa izveide Liepājā 

      Fricbergs, Toms (Latvijas Universitāte, 2017)
      Katru gadu pasaulē pieaug tūristu skaits, un Latvija nav izņēmums. Tuvākajā nākotnē pastāv iespēja, ka Latvija nevarēs apmierināt arvien augošo pieprasījumu tūrisma nozarē. Maģistra darba “Kempinga tipa atpūtas kompleksa ...
    • Kempinga tipa atpūtas kompleksa izveide Tērvetes novadā 

      Berķe-Berga, Linda (Latvijas Universitāte, 2020)
      Tūrismam ir būtiska nozīme valsts ekonomikā, tas veido daļu no IKP un sniedz ieņēmumus tūrisma nozares pakalpojumu sniedzējiem un nodrošina tūristiem atpūtas iespējas. Latvijā ir izplatīts vienas dienas tūrisms, un viens ...
    • Kempingu attīstības un pilnveidošanas iespējas Ventspils rajonā 

      Blumfelde, Dace (Latvijas Universitāte, 2011)
      Sakarā ar ekonomikas lejupslīdi Ventspils rajonā ir izveidojusies situācija, kad kempingu piedāvājums pārsniedz pieprasījumu. Līdz ar to kempingu starpā rodas liela konkurence. Bakalaura darba mēŗkis ir izstrādāt priekšlikumus ...
    • Kiberdraudu un drošības ietekme uz patērētāju uzvedību Fintech uzņēmumos 

      Jimenez Murillo, Diego (Latvijas Universitāte, 2021)
      Līdz ar daudzajiem tehnoloģiskajiem sasniegumiem, kas turpina attīstīties, un pasaule, kādu mēs pazītam, strauji mainās. FinTech pakalpojumi ir pārņēmuši ekonomiku kā daļa no šī modernā tehnoloģiju viļņa. FinTech firmas ...
    • Kipras jautājums Turcijas – ES sarunās 

      Toprak, Engin (Latvijas Universitāte, 2010)
      Turcija kļuva par ES kandidātvalsti pēc Helsinku samita, kas notika 1999. gada decembrī. Pēc tam, 2005. gada oktobrī, tika uzsāktas iestāšanās sarunas un Turcijas pārbaude ES likumdošanai (tā sauktais pārbaudes process). ...
    • Klastera izveides iespējas tūrisma nozarē Latvijā 

      Bogdanova, Irina (Latvijas Universitāte, 2012)
      Tūrisma nozare ir viena no svarīgākajām nozarēm Latvijas ekonomikā, ka arī nozīmīga kopējā Latvijas valsts tautsaimniecībā. Tomēr, pēc autores domām netiek pilnā mērā izmantoti esošie tūrisma resursi, līdz ar to autore ...
    • Klasteri kā starptautiskā tūrisma veicināšanas metode 

      Novikova, Dace (Latvijas Universitāte, 2013)
      Darba mērķis ir izpētīt Latvijas tūrisma nozares izpratni par tūrisma klasteru veidošanos, izvērtējot būtiskākos darbības akcentus, uz ko koncentrējas, kā arī izvērtēt izveidoto klasteru stiprās un vājās puses un izstrādāt ...
    • Klasteru ģeogrāfiskās koncentrācijas ietekme uz klasteru inovativitātes potenciālu 

      Muižnieks, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2012)
      Maģistra darba tēma ir „Klasteru ģeogrāfiskās koncentrācijas ietekme uz klasteru inovativitātes potenciālu”. Darbā ir apskatīta klasteru ietekme uz uzņēmējdarbību, inovācijām un valsts ekonomiku kopumā. Meklējot labāko un ...
    • Klienta apmierinātības mērīšana viesnīcās 

      Peteļina, Veronika (Latvijas Universitāte, 2010)
      Darba autors: Veronika Peteļina Darba tēma: Klienta apmierinātības mērīšana viesnīcās Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: tūrisma un viesnīcu vadība Darba zinātniskais vadītājs: Lektore Mg. Commerc. Ilze Medne ...
    • Klienta kredītspējas analīze un piedāvātās iespējas Aizkraukles bankā 

      Kušnere, Inga (Latvijas Universitāte, 2007)
      Diplomdarba tēma ir „Klienta kredītspējas analīze un piedāvātās iespējas Aizkraukles bankā”. Darbā autore veikusi pētījumu par AS “Aizkraukles Banka” klientu kreditēšanu, par kredītu būtību, kredītu veidiem, kā arī sniegusi ...
    • Klienta kredītspējas analīze un piedāvātās iespējas „N” bankā 

      Poča, Agnese (Latvijas Universitāte, 2007)
      Diplomdarbs „Klienta kredītspējas analīze un piedāvātās iespējas N bankā” pētījumu objekts ir autora darba vietā Hansabankā praktizētā kredītu pakalpojumu darbība un klientu kredītspējas analīze laika posmā no 2004. gada ...