Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 5523-5542 of 9777
-
Parafīlijas pazīmju un disfunkcionālu domāšanas pazīmju saistība pieaugušajiem
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot, kādas saistības pastāv starp parafilijas pazīmēm un kognitīvo izkropļojumu pazīmēm pieaugušajiem. Šajā darbā tika apskatīti 15 parafilijas veidi, kuri visbiežāk ir sastopami klīniskajā ... -
Paralingvistiskas pamatnostādnes prezentāciju prasmju uzlabošanai vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2013)Darbs tika uzrakstīts, lai noskaidrotu, vai paralingvistiskās pamatnostādnes spēj uzlabot skolnieku prezentēšanas prasmes vidusskolā. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika definēts paralingvistikas jēdziens, un paralingvistikas ... -
Paranormālo pārliecību, nākotnes paredzēšanas un laika perspektīvas saistības ar subjektīvo labklājību.
(Latvijas Universitāte, 2011)Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kā paranormālas pārliecības, nākotnes paredzēšana un laika perspektīva ir saistītas ar subjektīvo labklājību. Pētījumā tika izvirzīta hipotēze, ka orientācija uz nākotni ir pozitīvi saistīta ... -
Pareizas izrunas attīstības nozīme tiem, kas sāk apgūt angļu valodu: Turcijas gadījums
(Latvijas Universitāte, 2014)Šī darba galvenais mērķis ir uzsvērt valodas izrunas nozīmīgumu, akcentējot to ka tiem, kas mācās svešvalodas, vajadzētu būt korektai un pareizai izrunai. Līdz ar to šis darbs apraksta galvenos faktorus, kas ietekmē valodas ... -
Pareizas stājas stiprināšanas iespējas pastaigas laikā 3 - 4 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba tēma: Pareizas stājas stiprināšanas iespējas pastaigas laikā 3-4 gadus veciem bērniem. Darba teorētiskajā daļā analizēta literatūra par fizisko aktivitāšu nozīmi bērnu attīstības procesā un ... -
Pareizas stājas veidošana 3 - 4 gadus veciem bērniem sporta nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba tēma: pareizas stājas veidošana 3 – 4 gadus veciem bērniem sporta nodarbībās. Darba teorētiskajā daļā analizēta literatūra par fizisko aktivitāšu nozīmīgumu bērnu attīstības procesā un sporta nodarbības ... -
Pareizas stājas veidošana sākumskolas vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarba nosaukums „Pareizas stājas veidošana 4. klašu skolēniem”. Latvijā ir liels skaits skolnieku ar mugurkaula deformācijām un, kā rāda statistikas dati, šis skaits turpina pieaugt, tāpēc darbā pētīts šīs problēmas ... -
Pareizas stājas veidošana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem sporta nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2017)Autore: Santa Grāvelsiņa Pētījuma tēma: Pareizas stājas veidošana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem sporta nodarbībā. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt stāju, stājas traucējumus, stājas nostiprināšanu ... -
Pareizrakstības iemaņu veidošana angļu valodā 3. un 4.klasē.
(Latvijas Universitāte, 2006)Valodu prasme mūsdienu sabiedrībā kļūst arvien nozīmīgāka. Valodas apguves procesā skolēni apgūst angļu valodas klausīšanās, runāšanas, lasīšanas prasmes, taču rakstīšanas prasmju, liekot akcentu uz pareizrakstības iemaņām, ... -
Pareizrakstības mācība latviešu valodas stundās 1. - 4.klasē.
(Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarba mērķis ir pētīt un analizēt metodiskās iespējas pareizrakstības prasmes attīstīšanai latviešu valodas stundās 1. – 4. klasē. Darbā ir aprakstīts un analizēts jaunākā skolas vecuma bērnu pareizrakstības ... -
"Parīzes šiks" mūsdienu restorānu interjera dizainā
(Latvijas Universitāte, 2015)Diplomdarbā “Parīzes šiks mūsdienu restorānu interjera dizainā” sastāv no piecām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīta Parīzes arhitektūras un interjera dizaina vēsture, tā ietekme uz “Parīzes šika” veidošanos, kā arī ... -
Partnerattiecībās esošu pieaugušo pamatojums iesaistīties monogāmās, konsensuāli un nekonsensuāli nemonogāmās seksuālās attiecībās
(Latvijas Universitāte, 2020)Pētījuma mērķis bija noteikt, vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības pamatojumā iesaistīties seksuālās attiecībās monogāmo un nemonogāmo respondentu grupās un vai nemonogāmo personu grupā pastāv statistiski nozīmīgas ... -
Partnerattiecību kvalitātes un intimitātes pakāpes saistība ar kopdzīves rūpju sfērām
(Latvijas Universitāte, 2007)Rezumējums Pētījuma mērķis bija salīdzināt partnerattiecību kvalitāti ar attiecību intimitātes pakāpi un kopdzīves rūpju sfērām, lai izpētītu iespējamās saistības. Pētījuma gaitā tika ievākti dati no astoņi simti sešdesmit ... -
Partneru laulību motīvi un apmierinātība ar attiecībām pārī ģimenes pirmajā dzīves ciklā
(Latvijas Universitāte, 2020)Pētījuma mērķis ir izpētīt vīriešu un sieviešu laulības slēgšanas motīvus un apmierinātību ar attiecībām ģimenes dzīves pirmajā ciklā. Pētījuma mainīgie lielumi ir laulības slēgšanas motīvi un apmierinātība ar attiecībām ... -
Parunu un sakāmvārdu izzināšana kā 4. klašu skolēnu kulturoloģiskā redzesloka paplašināšanas līdzeklis dzimtās valodas stundās mazākumtautību skolās.
(Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarbā ir aplūkoti 4.klases skolēnu kulturoloģiskā redzesloka attīstības nosacījumi, apgūstot sakāmvārdus un parunas dzimtās valodas stundās. Ir veikta pedagoģiskās un kulturoloģiskās literatūras analīze. ... -
Pasaka - kā matemātisko priekšstatu attīstītāja 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba autore: Lāsma Bajāre. Kvalifikācijas darba nosaukums: “Pasaka – kā matemātisko priekšstatu attīstītāja 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē”. Kvalifikācijas darba vadītāja: pētniece, ... -
Pasaka ka pirmsskolas bērnu tikumiskās audzināšanas līdzeklis
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifīkācijas darbs izstrādāts par tēmu « Pasaka ka pirmsskolas bērnu tikumiskās audzināšanas līdzeklis».Es pievērsās šis tēmas nejauši. Katrs cilvēks izrāda interesi par pasakām. Jēdziens "pasaka" ir pazīstams gandrīz ... -
Pasaka kā 5-6 gadu vecu bērnu radošās iztēles veicinātāja
(Latvijas Universitāte, 2012)Nosaukums: „Pasaka kā 5-6 gadu vecu bērnu radošās iztēles veicinātāja” Autore: Aleksandra Amtmane Zinātniskais darba vadītājs: Mag. paed. lek. Ērika Lanka Atslēgas vārdi: vecākais pirmsskolas vecums, iztēle, radošums, ... -
Pasaka kā līdzeklis matemātisko priekšstatu veicināšanai bērniem vecākajā pirmsskolas vecumā
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba autore ir Arnita Medne, tēma- „Pasaka kā līdzeklis matemātisko priekšstatu veicināšanai bērniem vecākajā pirmsskolas vecumā”. Darba mērķis- pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko priekšstatu ... -
Pasaka kā viena no „Es” tēla veidošanas veicinātājām pirmsskolas vecākā vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2007)Bakalaura darbā „Pasaka, kā viena no „Es” tēla veidošanas veicinātājām pirmsskolas vecuma bērniem” autore izstrādājusi mērķi izzināt pasaku izmantošanas iespējas bērnu „Es” tēla veidošanā. Autore piekrīt R. Vasiles teiktajam, ...