Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 1268-1287 of 9777
-
Anorektiskas ēšanas uzvedības un sociālā medija Instagram lietošanas ieradumu saistības jaunu sieviešu vidū
(Latvijas Universitāte, 2018)Pētnieciskā darba mērķis bija noskaidrot, vai pastāv saistība starp Instagram izmantošanas paradumiem un anorektisku ēšanas uzvedību jaunu sieviešu vidū. Lielākā daļa sociālo mediju aktīvie lietotāji ir jauni cilvēki vecumā ... -
Anrī Matisa kolāžu mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās bērniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba „Anrī Matisa kolāžu mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās bērniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem” galvenais mērķis: ir audzēkņu ar vidēji smagiem ... -
Anrī Matisa māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas mākslas skolas 1. klasē
(Latvijas Universitāte, 2010)Diplomdarba tēma ir : „Anrī Matisa māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas mākslas skolas 1. klasē.” Diplomdarba mērķis ir izpētīt Anrī Matisa māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas mākslas ... -
Anrī Matisa vēlīnā posma daiļrade kā iedvesmas avots pusaudžu vecuma bērniem mākslas skolā
(Latvijas Universitāte, 2007)Baibas Stalbovas diplomdarbā tika izpētīta Anrī Matisa vēlīnā posma daiļrade, kā iedvesmas avots pusaudžu vecuma bērniem mākslas skolā. Diplomdarba mērķis ir izpētīt, Anrī Matisa vēlīnā posma daiļradi, un sniegt to ... -
Anrī Ruso daiļrades izmantošana ainavas glezniecībā 5.klasē
(Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarba tēma – Anrī Ruso daiļrades izmantošana ainavas glezniecībā 5.klasē. Tēmas izvēle saistās ar iespējamu sienas gleznojumu dabaszinību kabinetā, kurā augu valsts attēlojumu paredzēts uzticēt 5.klases skolēniem. ... -
Anšlava Eglīša personības un daiļrades iepazīšana 12. klasē
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarbā “Anšlava Eglīša personības un daiļrades iepazīšana 12. klasē” tiek pētīta problēma, kā organizēt literatūras mācību stundas, lai palīdzētu skolēniem iepazīt Anšlava Eglīša personību un daiļradi, izprotot tajā ... -
Antidizaina izpausmes 21.gadsimtā grafiskajā dizainā
(Latvijas Universitāte, 2022)Kārtība un likumi ir tas, ar ko cilvēks sastopas savā ikdienā, bet pēc ilgas stagnācijas - kādam tas apniks. Šajā brīdī sākas haosa valdības periods, un katrā nozarē tās realizējas savādi. Dizainā šīs brīdis tika nosaukts ... -
Antīkās kultūras devums pedagoģijas zinātnes terminoloģijai
(Latvijas Universitāte, 2008)Mūsdienu izglītības funkcionēšana nav iedomājama bez pagātnes atziņu izpētes, analīzes un izmantošanas. Bakalaura darbs sniedz ieskatu antīkās kultūras devumu pedagoģijas zinātnes attīstībā. Darba autore atspoguļo antīkās ... -
Antoni Tapjesa faktūras kā iedvesmas avots pamatskolas posmā
(Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarbs ,,Antoni Tapjesa faktūras kā iedvesmas avots pamatskolas posmā” sniedz ieskatu par spāņu mākslinieka, tēlnieka un mākslas filozofa A. Tapjesa daiļradi, par faktūrām ko mākslinieks izmantoja savos mākslas darbos, ... -
Apaļadījumu apguve mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē
(Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarbs „Apaļadījumu apguve mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē” ir izstrādāts ar mērķi izveidot un realizēt mācību saturu tēmai „Apaļadījumi”, darbu vērtēšanas sistēmu un aprobēt to praksē. Diplomdarbā apkopota ... -
Apcietināto personības iezīmju, depresijai raksturīgu pazīmju un suicīda riska saistība.
(Latvijas Universitāte, 2017)Kāda ir saistība starp personības iezīmēm, depresijai raksturīgām pazīmēm un suicīda risku ieslodzīto grupā. -
Apdāvināto sākumskolas bērnu attīstība diferencētā mācību procesā
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba tēma ir Apdāvinātie skolas vecuma bērni diferencētā mācību procesā. Darbs tika izstrādāts ar mērķi teorētiski noskaidrot un empīriski pārbaudīt apdāvināto sākumskolas bērnu iekļaušanos mācību procesā. Darba ... -
Apdāvinātu meiteņu akadēmiskā potenciāla neīstenošana dabaszinātnēs un matemātikā
(Latvijas Universitāte, 2016)Apdāvināti skolēni ir sevišķa skolēnu grupa, kuras īpašais statuss ir atzīts Salamankas Deklarācijā par iekļaujošās izglītības pamatvērtībām. Šo skolēnu mācīšanās darbību raksturo dažādas īpašības, ieskaitot īpaši augsts ... -
Apdrukas grafiskā dizaina risinājumi
(Latvijas Universitāte, 2016)Diplomdarbā „Apdrukas grafiskā dizaina risinājumi” tiek apskatītas pieaugušo un bērnu audumu apdruku aktuālākās tendences 3-5 gadu laikā. Kā arī audumu apdrukas grafiskie risinājumi, to vēsturiskā attīstība. Diplomdarba ... -
Apdrukas iespējas sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarba tēma ir „Krāsu apguve un kompozīcija auduma apdrukas tehnikā sākumskolā.” Diplomdarba pētījuma jautājums bija pētīt krāsu apguvi un kompozīciju sākumskolā, kas tika realizēta auduma apdrukas tehnikā. ... -
Apgaismojuma izpēte impresionisma mākslinieku gleznojumos 4. klases vizuālās mākslas stundās
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba autore Elizabete Šulte ir izstrādājusi diplomdarbu, kura tēma ir “Apgaismojuma izpēte impresionisma mākslinieku gleznojumos 4. klases vizuālās mākslas stundās”. Mērķis ir izpētīt kā impresionisma mākslinieki gleznoja ... -
Apgaismojuma risinājums mazumtirdzniecības telpās
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba tēma: Apgaismojuma risinājums mazumtirdzniecības telpās. Darbā tiek pētīts: Gaismas avotu vēsture, sākot no 1,5 miljonu senas pagātnes līdz 200 tūkstošiem gadu pirms mūsu ēras un mūsdienām. Tāpat tiek pētīti ... -
Apgrieztā mācību metode skolēnu angļu valodas runāšanas prasmju pilnveidei 8. klasē
(Latvijas Universitāte, 2019)Runāšana ir viena no svarīgākām prasmēm, kas ir jāattīsta, angļu valodas, ka svešvalodas, mācīšanās laikā. Bieži, laika ierobežojuma dēļ, klasē skolēniem ir maz iespēju pielietot savas mutvārdu saziņas prasmes. Turklāt, ... -
Apgrieztās metodes mācību nodarbība autonomu mācīšanās iemaņu attīstībai angļu valodas stundās 7. klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)Mūsdienās ir svarīgi iegūt problēmrisināšanas un analītiskās iemaņas lai pielāgotos strauji mainīgajām prasībām mūsdienu sabiedrībā. Līdz ar to, bez zināšanu iegūšanas, skolēniem ir jāapgūst autonomo mācīšanās prasmju ... -
Apģērba dizaina iespējas jauniešu identitātes veidošanās procesā profesionālās izglītības iestādēs
(Latvijas Universitāte, 2016)Maģistra darba mērķis ir teorētiski un empīriski izpētīt apģērba dizaina studiju profesionālā izglītības iestādēs iespējas jauniešu identitātes veidošanās procesā. Izvirzīta pētījuma hipotēze - apģērbu dizains profesionālās ...