Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 8835-8854 of 9777
-
Vadītāja un pedagogu mijiedarbības nozīme izglītības iestādē X
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba tēma ir: “Vadītāja un pedagogu mijiedarbības nozīme izglītības iestādē X”. Darba mērķis ir pētīt vadītāja un pedagogu mijiedarbības nozīmi un apkopot ieteikumus par šo procesu izglītības iestādē X. Bakalaura ... -
Vadītājam nepieciešamo kompetenču pilnveide efektīvas skolas mācību vides veidošanas procesā.
(Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbs „Vadītājam nepieciešamo kompetenču pilnveide efektīvas skolas mācību vides veidošanas procesā” veikts ar mērķi noskaidrot vadītājam nepieciešamās kompetences efektīvas skolas mācību vides veidošanai. Efektīva ... -
Vadītājs kā līderis komandas darba vecināšanai pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2022)Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja loma ir nodrošināt labvēlīgu emocionālo un fizisko vidi. Tā kā mūsdienu sabiedrībā aktuāls ir jautājums par veiksmīgu izglītības iestādi un tās vadīšanu, tad šī jautājuma aktualitāte ... -
Vadītājs un tā loma darba vides veidošanā izglītības iestādē cilvēkiem ar speciālām vajadzībām
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba tēma ir "Vadītājs un tā loma darba vides veidošanā izglītības iestādē cilvēkiem ar speciālām vajadzībām". Darba autore Lana Andersone, darba vadītājs Andris Grīnfelds. Tā kā mūsdienu sabiedrībā aktuāls ir ... -
Vadītāju līderības stilu sakarība ar vadītāju personīgām vērtībām
(Latvijas Universitāte, 2009)Pētījuma mērķis bija noskaidrot vai pastāv statistiski nozīmīgas sakarības starp vadītāju līderības stiliem un vadītāju personīgām vērtībām. Šajā pētījumā tika izvirzītas trīs pētījuma hipotēzes: H1 Pastāv pozitīva korelācija ... -
Vadītāju un padoto pieņēmumi par darbinieku motivācijas faktoriem.
(Latvijas Universitāte, 2011)Šī darba mērķis ir noskaidrot, vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības darba motivācijas faktoriem valsts pārvaldē strādājošiem vadošajiem un padotajiem darbiniekiem, kā arī, vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības ... -
Vadlīnijas angļu valodas mācību procesa organizācijai pirmsskolas izglītībā
(Latvijas Universitāte, 2013)Angļu valodas apguve pirmsskolas izglītībā ir kļuvusi aktuāla pēdējo gadu laikā. 2010.gadā, Latvijā aptuveni 3000 pirmsskolas vecuma bērnu 60 dažādās pirmsskolas izglītības iestādēs apguva angļu valodu. Diplomdarba mērķis ... -
Vaidavas pamatskolas vēsture (1950 – 2007) un attīstības perspektīvas
(Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darba tēma ir „Vaidavas pamatskolas vēsture (1950 – 2007) un attīstības perspektīvas”. Darba autore izvēlējās pētīt Vaidavas pamatskolas vēsturi, jo līdz šim nav veikts neviens pētījums par šo tēmu. Darba autore ... -
Vairāku priekšmetu integrācijas iespējas Japānas kultūras apguvē
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba tēma: „Vairāku priekšmetu integrācijas iespējas Japānas kultūras apguvē”. Darba mērķis: Izpētīt mācību priekšmetu – vizuālās mākslas, literatūras un kulturoloģijas – integrācijas iespējas – mācot par Japānas ... -
Vajadzības pēc kognitīvās pabeigtības un riskantas autovadīšanas saistība
(Latvijas Universitāte, 2012)Darba mērķis bija noskaidrot, vai pastāv saistība starp vajadzību pēc kognitīvās pabeigtības un autovadītāju riskantu uzvedību uz ceļa. Saistībā ar autobraucēju uzvedību ir pētīti daudzi mainīgie lielumi, taču vajadzība ... -
Vajadzību analīze angļu valodas kursa skolas medmāsām izstrādei un mācīšanai
(Latvijas Universitāte, 2021)Migrācijas rezultātā, arvien vairāk profesijās rodas situācijas, kurās nepieciešamas dažādu valodu zināšanas komunikācijai ar klientiem un, skolu medmāsu gadījumā – skolēniem, jeb pacientiem. Tā kā angļu valoda mūsdienās ... -
Vajadzību analīze angļu valodas kursa skolas medmāsām izstrādei un mācīšanai
(Latvijas Universitāte, 2021)Migrācijas rezultātā, arvien vairāk profesijās rodas situācijas, kurās nepieciešamas dažādu valodu zināšanas komunikācijai ar klientiem un, skolu medmāsu gadījumā – skolēniem, jeb pacientiem. Tā kā angļu valoda mūsdienās ... -
Vajadzību analīze ar profesiju saistīta angļu valodas mācību kursa izveidei poligrāfijas studentiem
(Latvijas Universitāte, 2008)Strādājot Rīgas Valsts tehnikumā, Poligrāfijas centrā par angļu valodas skolotāju, šī darba autore ir saskārusies ar problēmu, ka trūkst ar profesiju saistīta angļu valodas mācību kursa. Šī darba mērķis ir izstrādāt ar ... -
Vajadzību analīze jauktu spēju aktivitāšu izstrādei angļu valodas stundām 5. klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba "Vajadzību analīze jauktu spēju aktivitāšu izstrādei angļu valodas stundām 5. klasē" autores mērķis bija izstrādāt jauktu spēju aktivitātes, kas apmierinātu 5. klases skolēnu mācīšanās vajadzības. Diplomdarba ... -
Vajadzību izvērtējums angļu valodas mācību procesa izpēteei Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēs
(Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarba tēma ir „Vajadzību izvērtējums angļu valodas mācību procesa izpētei Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēs”. Diplomdarba mērķis ir izpētīt angļu valodas mācību procesu Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēs. Lai ... -
Vajadzību izvērtējums ekonomikas apguvei sociālo zinību stundās vakarskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba tēma ir “Vajadzību izvērtējums ekonomikas apguvei sociālo zinību stundās vakarskolā”. Maģistra darba mērķis ir noskaidrot skolēnu vajadzības ekonomikas efektīvai apguvei sociālo zinību stundās vakarskolā. ... -
Vajadzību izvērtējums mācību materiālu izstrādei darbam latviešu diasporas vasaras vidusskolās
(Latvijas Universitāte, 2020)Latviešu diasporas izglītības jomas jautājumi aktualizēti pēc diasporas likuma pieņemšanas. Maģistra darbā tika veikts fenomenoloģiskais pētījums ar mērķi izvērtēt latviešu diasporas vasaras vidusskolas jauniešu vajadzības ... -
Valdorfa pedagoģija darbā ar apdāvinātiem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2022)Neraugoties uz to, ka termini “Valdorfpedagoģija” un “apdāvinātība”, vēl nav definēti Izglītības likumā, tomēr šie izglītības procesi tiek pētīti jau sen – filozofijas, psiholoģijas un pedagoģijas teorijās, un izmantoti ... -
Valdorfpedagoģijas pamatprincipu īstenošana pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba mērķis ir pētīt Valdorfpedagoģijas pamatprincipu ieviešanu un realizēšanu pirmsskolas izglītības iestādē. Diplomdarba hipotēze: Valdorfpedagoģijas pamatprincipu ieviešana praksē norit sekmīgāk, ja pedagogs: - ... -
Valdorfpedagoģijas pieeja fonemātiskās uztveres pilnveidei 7 - 8 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarba temats: “Valdorfpedagoģijas pieeja fonemātiskās uztveres pilnveidei 7 - 8 gadus veciem bērniem” Darba autore: Aija Andersone. Diplomdarba vadītāja: Mg.paed. Lūcija Anoško. Diplomdarbs sastāv no 53 lappusēm, ...