Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 1073-1092 of 9777
-
A. Brigaderes pasaku lugas „Sprīdītis” apguves organizācija 5.klasē
(Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarba autore pievērsusies A.Brigaderes pasaku lugas “Sprīdītis” apguves procesam 5.klasē. Viņa atzīst, ka šī joprojām ir pati labākā luga latviešu bērnu literatūrā. Tās nezūdošās vērtības balstās uz cilvēka pašpilnveidi ... -
A. Brigaderes triloģijas "Dievs. Daba. Darbs" izmantošana ētikas stundās sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2010)Ētikas galvenais uzdevums nav dot normu zināšanas, jo cilvēks parasti it viegli apgūst bez ētikas. Ētikas praktiskais raksturs nozīmē, ka tā cilvēkam cenšas dot ierosinājumu tikumisko uzdevumu piepildīšanai. Ētiskās ... -
ABA metožu izmantošana uzvedības problēmu mazināšanai pirmsskolā iekļaujošās izglītības kontekstā
(Latvijas Universitāte, 2021)Maģistra darbu izstrādāja Latvijas Universitātes Vispārīgās pedagoģijas specialitātes maģistratūras 2. kursa studentes Anna Morozova un Ņina Stepanova. Darba tēma – “ABA metožu izmantošana uzvedības problēmu mazināšanai ... -
ABA metožu izmantošana uzvedības problēmu mazināšanai pirmsskolā iekļaujošās izglītības kontekstā
(Latvijas Universitāte, 2021)Maģistra darbu izstrādāja Latvijas Universitātes Vispārīgās pedagoģijas specialitātes maģistratūras 2. kursa studentes Anna Morozova un Ņina Stepanova. Darba tēma – “ABA metožu izmantošana uzvedības problēmu mazināšanai ... -
Abstrakcionisms kā izjūtu atraisītājs vizuālās mākslas stundās 8. klasē
(Latvijas Universitāte, 2008)Abstrakcionisms kā izjūtu atraisītājs vizuālās mākslas stundās 8. klasē. Diplomdarbs ir par mēģinājumu, ar abstrakcionisma mākslas virziena palīdzību pusaudžu vecuma skolēniem, sniedzot jaunas zināšanas par to, mainīt viņu ... -
Abstrakcionisms kā radošā metode daiļliteratūras izdevumu ilustrācijās
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba tēma ir “Abstrakcionisms kā radošā metode daiļliteratūras izdevumu ilustrācijās”. Darba mērķis ir, balstoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, izstrādāt Imanta Ziedoņa epifāniju izlases ilustrēta izdevuma ... -
Abstrakcionisms un zinātne kā iedvesmas avots vizuālās mākslas stundās
(Latvijas Universitāte, 2016)Diplomdarba tēma ir “Abstrakcionisms un zinātne kā iedvesmas avots vizuālās mākslas stundās”. Darba mērķis ir pētīt, kā 7. klases vizuālās mākslas stundās kā iedvesmas avotu var izmantot abstrakcionismu un zinātni. Diplomdarbs ... -
Abstraktais ekspresionisms kā emociju refleksijas līdzeklis vizuālās mākslas stundās 8. klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)Jāņa Trukšāna diplomdarba tēma ir “Abstraktais ekspresionisms kā emociju refleksijas līdzeklis vizuālās mākslas stundās 8. klasē”. Darba mērķis ir apzināt abstraktā ekspresionisma mākslas virziena nozīmi emociju refleksijai ... -
Abstraktā ekspresionisma izmantošana audzēkņu radošās darbības veicināšanai mākslas skolā
(Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba tēma ir “Abstraktā ekspresionisma izmantošana audzēkņu radošās darbības veicināšanai mākslas skolā”, to izstrādāja Madara Mežzīle. Darba autores mērķis ir teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt audzēkņu ... -
Abstraktā glezniecība kā emocionālās izteiksmes līdzeklis vizuālās mākslas stundās pamatskolā 4.-5. klasēs
(Latvijas Universitāte, 2007)Autore savā diplomdarbā analizēja skolēnu emocionālās izpausmes iespējas ar abstraktās glezniecības palīdzību. Attīstīt emocionālo sfēru palīdzēja vizuālie attēli, mūzika un pasaka. Ar doto palīgelementu palīdzību izdevās ... -
Acu, roku koordinācijas sekmēšana zīmēšanas nodarbībās pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba temats: ‘’Acu, roku koordinācijas sekmēšana zīmēšanas nodarbībās pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem’’. Darba mērķis ir pētīt un analizēt zīmēšanas nodarbību procesu 5-6 gadus veciem bērniem acu un ... -
Acu-roku kustību koordinācijas pilnveidošana 5-6 gadus veciem bērniem tehnoloģiju mācību jomā
(Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darbs “Acu - roku kustību koordinācijas pilnveidošana 5 – 6 gadus veciem bērniem tehnoloģiju mācību jomā” izstrādāts ar mērķi teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt, kā tehnoloģijas mācību jomas satura ... -
Aculiecinieku atmiņas saistībā ar atstāstījuma veidu.
(Latvijas Universitāte, 2007)Šī pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai cilvēkiem, kuri noskatās vienādu vardarbīgu filmas sižetu, bet pēc tam iesaistās atšķirīgās nodarbībās ar fokusu uz savām emocijām, notikuma faktiem, vai notikumu kopumā būs atšķirīga ... -
Adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē 1,5 – 3 gadu veciem bērniem Covid-19 pandēmijas laikā
(Latvijas Universitāte, 2021)Šī kvalifikācijas darba autors ir Lelde Mateviča, kvalifikācijas darba tēma ir „adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē 1,5-3 gadu veciem bērniem Covid-19 npandēmijas laikā”. Kvalifikācijas darba mērķis bija noskaidrot ... -
Adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē 2-3 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2007)Bakalaura darbs “Adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē 2 – 3 gadus veciem bērniem” teorētiskā skatījumā aplūko adaptācijas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē 2-3 gadus veciem bērniem. Iestājoties pirmsskolas ... -
Adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē mazbērnu vecumā
(Latvijas Universitāte, 2011)Darba temats: Adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē mazbērnu vecumā. Autors: Zane Gaugere Vadītājs: profesore Ruta Ināra Kaņepēja Apjoms: 135. lpp, 14 tabulas, 25 attēli, izmantoti 78 literatūras avoti. Pētījuma bāze: ... -
Adaptācijas procesa veicināšana 1,5-3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot muzikālās rotaļas
(Latvijas Universitāte, 2020)Pirmsskolas gaitu uzsākšana ar uztraukumu un stresu asociējas ne tikai vecākiem, bet arī bērniem, pedagogiem un visiem, kas to vēro no malas vai ir iesaistīti adaptācijas procesa norisē. Mūsdienās ļoti daudzi bērni pirmsskolu ... -
Adaptācijas procesa veicināšana jaunpienākušajiem skolēniem Rīgas Juglas vidusskolas 1.-4. klasēs
(Latvijas Universitāte, 2008)Elīnas Vaideres diplomdarba tēma „Adaptācijas procesa veicināšana jaunpienākušajiem skolēniem Rīgas Juglas vidusskolas 1.– 4. klasēs”. Diplomdarba mērķis – izzināt un pilnveidot adaptācijas procesa norisi jaunpienākušajiem ... -
Adaptācijas sekmēšana rotaļās agrajā bērnībā pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba tēma: Adaptācijas sekmēšana rotaļās agrajā bērnībā pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autors: Madara Rimša Darba vadītājs: Tija Zīriņa Mērķis: Teorētiski analizēt bērnu adaptācijas sekmēšanas iespējas ... -
Adaptācijas sekmēšanas iespējas 1. klasē
(Latvijas Universitāte, 2021)Pētījuma mērķis: pētīt un analizēt adaptācijas sekmēšanas iespējas 1. klasē. Uzsākot skolas gaitas, bērna dzīve krasi izmainās. Sākumskolas pirmajā klasē jāapgūst jauna sociālā loma – skolēns. Skolēnam ir jāpielāgojas ...