Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 4296-4315 of 9777
-
Lasīšanas prasmju veicināšana 2. klases skolēniem ar specifiskiem lasīšanas traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba “Lasīšanas prasmju veicināšana 2. klases skolēniem ar specifiskiem lasīšanas traucējumiem” autore: Anastasija Kuzmina, zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Sarmīte Tūbele. Diplomdarbā pētīta un analizēta zinātniskā ... -
Lasīšanas traucējumu agrīnas diagnostikas un novēršanas iespējas pirmsskolas vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2016)Darba nosaukums ir “Lasīšanas traucējumu agrīnas diagnostikas un novēršanas iespējas pirmsskolas vecuma bērniem”. Darba autore Ilze Dzerkale, zinātniskais vadītājs Dr. paed., prof. Sarmīte Tūbele. Darbā tika apkopots ... -
Lasīšanas traucējumu diagnosticēšanas un korekcijas iespējas 3. - 4. kl. skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2016)Diplomdarbu “Lasīšanas traucējumu diagnosticēšanas un korekcijas iespējas 3. - 4. klašu skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem” izstrādājusi Liene Bešmenova, balstoties uz teorētiskās literatūras analīzi ... -
Lasīšanas traucējumu korekcija 2. un 3. klases skolēniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2016)Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt lasīšanas traucējumu korekcijas iespējas 2., 3. klases skolēniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem. Darbs sastāv no 3 daļām: 1. daļā veikts 2., un 3. klases ... -
Lasīšanas traucējumu korekcija 3. klases skolēnam ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību
(Latvijas Universitāte, 2020)Darba autors. Sarmīte Laure Darba vadītājs. Dr.paed. Sarmīte Tūbele Darba nosaukums. Lasīšanas traucējumu korekcija 3. klases skolēnam ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību. Pētījuma mērķis. Teorētiski izzināt un ... -
Lasīšanas traucējumu korekcija 5.klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2012)Diplomdarba „Lasīšanas traucējumu korekcija 5. klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem” autore: Regīna Borneo, zinātniskā vadītāja: prof., Dr. paed. Sarmīte Tūbele. Diplomdarbā pētīti lasīšanas traucējumi, to iemesli ... -
Lasīšanas traucējumu korekcija sākumskolas vecuma skolēniem ar fonētiski fonemātisko nepietiekamību
(Latvijas Universitāte, 2010)Diplomdarbā “Lasīšanas traucējumu korekcija sākumskolas vecuma skolēniem ar fonētiski fonemātisko nepietiekamību” tiek apskatītas lasītprasmes pilnveidošanas iespējas un veikta fonemātiskās uztveres korekcija jaunākā ... -
Lasīšanas traucējumu mazināšanas pedagoģiskās iespējas pamatizglītības jaunākajā posmā
(Latvijas Universitāte, 2018)Darba autore: Vita Lukša Darba nosaukums: Lasīšanas traucējumu mazināšanas pedagoģiskās iespējas pamatizglītības jaunākajā posmā Darba mērķis: Analizēt lasīšanas traucējumu mazināšanas pedagoģiskās iespējas pamatskolas ... -
Lasīšanas traucējumu noteikšana 2. klases skolēniem vispārizglītojošā skolā
(Latvijas Universitāte, 2013)Anetes Litvinas bakalaura darbs pedagoģijā „lasīšanas traucējumu noteikšana 2. klases skolēniem vispārizglītojošā skolā” ir izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas ... -
Lasīšanas un klausīšanās prasmju pilnveide Ventspils vakara vidusskolas 5.klasē
(Latvijas Universitāte, 2007)Atslēgas vārdi: lasītprasmes, klausītiesprasmes, prasmju pilnveide, metodiskais variants. Pētījumu mērķis: metodiskā varianta izveide lasīšanas un klausīšanās prasmju pilnveidei Ventspils vakara vidusskolas 5. klasē. Darba ... -
Lasīšanas uzdevumi autentisku tekstu izpratnei krievu valodā 9.klases skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darbs “Lasīšanas uzdevumi autentisku tekstu izpratnei krievu valodā 9.klases skolēniem”, izstrādāts lai noskaidrotu, cik lielā apjomā izglītojamie izmanto mācīto svešvalodu un tajā rakstītos tekstus dažādu mācību ... -
Lasīšanas veicināšanas iespējas 3.klasē
(Latvijas Universitāte, 2011)Pētījuma mērķis: Izpētīt lasīšanas veicināšanas iespējas 3.klasē, izmantojot dažādas lasīšanas veicināšanas metodes, dažādus lasīšanas veidus, veicināt skolēnu interesi par lasīšanu. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģiski ... -
Lasīšanas veicināšanas iespējas 5.-6.klasēs
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba temats ir “Lasīšanas veicināšanas iespējas pamatskolas 5. – 6.klasēs”. Diplomandes darba mērķis – izpētīt 5. un 6. klases skolēnu lasīšanas veicināšanas iespējas. Diplomdarbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, ... -
Lasīt mācīšana “C” līmeņa autistu klasēs
(Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarbā ar nosaukumu „Lasīt mācīšana bērniem ar autismu „C” līmeņa klasē” tiek aprakstīta valodas uztveres problēma bērniem ar autismu un vidēji smagiem vai smagiem garīgās attīstības traucējumiem. Tiek izmantotas ... -
Lasītā teksta izpratnes uzdevumi skolēnu mācību motivācijas paaugstināšanai angļu valodas stundās 9. klasē.
(Latvijas Universitāte, 2006)Mācīšanās motivācija ir ļoti svarīgs faktors, kas sekmē mācību procesu jebkurā vecuma posmā. Pusaudžu vecumposmā vērojamas vairākas problēmas, kuras ir saistītas ar mācīšanās motivācijas izmaiņām. Piedzīvojot vilšanos savā ... -
Lasītāja kompetences veidošana mācību un audzināšanas procesā skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarbs „Lasītāja kompetences veidošana mācību un audzināšanas procesā skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem” ir izstrādāts, lai sekmētu un veicinātu lasītprasmes veidošanos skolēniem ar viegliem garīgās ... -
.Lasītintereses rosināšana 1.klasē
(Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarba „ Lasīšanas intereses veicināšana 1. klasē” mērķis: Izstrādāt eksperimentālu programmu lasīšanas intereses rosināšanā. Diplomdarba uzdevumi: •Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko ... -
Lasītmācīšanas metožu un skolotāju priekšstatu ietekme uz lasītprasmi bērniem ar Dauna sindromu
(Latvijas Universitāte, 2011)Diplomdarba nosaukums: Lasītmācīšanas metožu un skolotāju priekšstatu ietekme uz lasītprasmi bērniem ar Dauna sindromu. Darba autore: Līga Šneidere. Autore šajā darbā vēlējās uzzināt, vai Rīgā bērniem ar Dauna sindromu ... -
Lasītmācīšanas veicināšana 1. klases skolēniem ar fonemātiskās uztveres traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2018)2 ANOTĀCIJA Darba nosaukums: Lasītprasmes veicināšana 1. klases skolēniem ar fonemātiskās uztveres traucējumiem. Darba autore: Mārīte Ukavica Darba zinātniskā vadītāja: Darba saturs: 63. lpp., 25 attēli, 1 tabulas, pielikumi. ... -
Lasītprasme un tās nozīme latviešu kā otrās valodas apguvē 10.klasē.
(Latvijas Universitāte, 2008)Darba nosaukums: Lasītprasme un tās nozīme latviešu kā otrās valodas (LAT2) apguvē 10.klasē Darba saturs: 136 lpp., 2 attēli, 1 tabula, analizēti 38 literatūras avoti. Diplomdarba mērķis ir apzināt lasītprasmes nozīmi ...