Now showing items 2644-2663 of 3341

    • Sociālo mediju ziņojumu plūsmu pārskata vietne. 

      Gailis, Rihards (Latvijas Universitāte, 2016)
      Kvalifikācijas darba “Sociālo mediju ziņojumu plūsmu pārskata vietne” mērķis ir izstrādāt tīmekļa vietni, kura spētu palīdzēt, piemēram, kāda pasākuma organizatoram sekot līdzi cilvēku attieksmei un attiecīgi veikt izmaiņas ...
    • Sociālo spēļu izstrāde un publicēšana 

      Grīnvalds, Edgars (Latvijas Universitāte, 2012)
      Ar jēdzienu „Sociālās spēles” apzīmē tādas videospēles, kas piedāvā spēlētājiem sacensties vai sadarboties vienam ar otru. Sākotnēji sociālās spēles bija pieejamas tikai globālā tīmekļa pārlūkprogrammās, turklāt spēlēm ...
    • Sociālo tīklu lietotnes izveide izmantojot NoSQL 

      Molotoks, Askolds (Latvijas Universitāte, 2013)
      Maģistra darbā "Sociālo tīklu lietotnes izveide izmantojot NoSQL" tiek izveidotā lietotne, izmantojot NoSQL datu bāzi. NoSQL – ne tikai SQL ir jauna datu bāzes pieeja, kas ļauj izmantot dažādus veidus datu glabāšanai. ...
    • Sociālo tīklu programmatūras izstrādes metožu analīze 

      Miščenko-Slatenkovs, Staņislavs (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darbs ir veltīts sociālo tīklu attīstības un izstrādes veiksmīguma izpētei. Darbā ir dots sociālo tīklu rašanas vēsturiskais apskats, ir izanalizētas un salīdzinātas sociālo tīklu izstrādāšanas metodes, kā arī ...
    • Sociālo tīklu un semantiskā tīmekļa integrēšana 

      Bērtulis, Ēriks (Latvijas Universitāte, 2010)
      Apvienojot datus no dažādiem tīmeklī pieejamajiem sociālo tīklu servisiem, iespējams iegūt daudzpusīgus un apjomīgus datus vienkopus. Nav pieejami risinājumi, kas veiktu vispusīgu sociālo tīklu servisu datu integrēšanu ...
    • "SOHO" tīkla aparatūras izmantošana: problēmas un drošības aspekti 

      Inkins, Artjoms (Latvijas Universitāte, 2015)
      Maģistra darbs vērsts uz padziļinātu tēmas „"SOHO" maršrutētāju pielietojums lokālajos tīklos un ar to saistītas problēmas” izpēti, kas iepriekš daļēji tikusi pētīta bakalaura darba ietvaros. Darba mērķis ir SOHO aparatūras ...
    • ”SOHO” maršrutētāju pielietojums lokālajos tīklos un ar to saistītās problēmas 

      Inkins, Artjoms (Latvijas Universitāte, 2013)
      Darba mērķis ir izpētīt SOHO maršrutētāju darbību tīklos, atrast to negatīvās vietas un ievainojamības. Autors veic pētījumus, kurās atklāj SOHO maršrutētāju problēmas un nepareizu darbību, kas nav pielīdzināma gan globāliem ...
    • Specializēta biznesmodeļa vizuālais redaktors 

      Ščeguļnaja, Irina (Latvijas Universitāte, 2011)
      Šī kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt NipModeller vizuālo redaktoru, kas ļautu grafiski attēlot biznesmodeļus pēc definētas gramatikas. Vizuālais redaktors ietvēr sevī ģeneratoru, kuru mērķis ir pārveidot diagrammu ...
    • Specializētu maršrutētajiem paredzētu Linux distributīvu pētīšana un to ieviešana mazā datortīklā 

      Andrejevs, Jevgenijs (Latvijas Universitāte, 2010)
      Kvalifikācijas darba „Specializētu maršrutētājiem paredzētu Linux distributīvu pētīšana un to ieviešana mazā datortīklā”, galvenais mērķis ir izstrādāt maza mājas datortīkla modernizēšanas risinājumu, izmantojot brīvi ...
    • Spektra menedžeris datu iegūšanai uz Android OS, lietojot dronu 

      Vecmanis, Kristiāns (Latvijas Universitāte, 2017)
      Super augsto frekvenču viļņu spektra analīzi no gaisa var veikt ar helikopteru, bet tā ir dārga metode un šo darbu varētu nomainīt droni. Darba mērķis bija izpētīt, vai saziņa starp spektra analizatoru, izmantojot drona ...
    • Spējā Scrum programmatūras izstrādes metodoloģijas piemērošana informācijas sistēmu izstrādei valsts pārvaldes iestādēm 

      Blūms, Rolands (Latvijas Universitāte, 2019)
      Mūsdienās informāciju sistēmu izstrāde kļūst arvien sarežģītāka un apjomīgāka. Tādēļ ir svarīgi pēc iespējas ātrāk iegūt atgriezenisko saiti no klienta vai gala lietotāja par izstrādāto produktu un veikt nepieciešamas ...
    • Spējās izstrādes metodes mazo projektu izstrādei 

      Antonovs, Andrejs (Latvijas Universitāte, 2013)
      Darba mērķis ir izpētīt dažādas spējās izstrādes metodes, un secināt, kuras no tām ir piemērotas maziem IT projektiem, lai vēlāk pielietotu konkrēta uzņēmuma vidē, kas nodarbojas ar e-komercijas risinājumiem. Autors ir ...
    • Spējās izstrādes metodoloģijas pielietojums lietu interneta projektu izstrādē 

      Kārkliņa, Māra (Latvijas Universitāte, 2020)
      Lietu interneta projektu izstrāde ar gadiem kļūst aizvien komplicētāka, sarežģītāka un vairāk informācijas ietveroša, tāpēc ir ļoti svarīgi, lai atgriezeniskā saite, par produktu konkrētā izstrādes etapā tiktu gūta pēc ...
    • Spējās izstrādes pārvaldības metožu pielietošana vidēji lielos IT projektos 

      Sudņika, Margarita (Latvijas Universitāte, 2013)
      Margaritas Sudņikas maģistra darbā „Spējas izstrādes pārvaldības metožu pielietošana vidēji lielos IT projektos” tiek pētītas spējas izstrādes metodes kā projektu pārvaldības metodoloģijas izstrādes uzņēmumos un izstrādāts ...
    • Spējo prakšu lietojums globāli sadalītā programmatūras izstrādē 

      Deduškevičs, Juris (Latvijas Universitāte, 2012)
      Globāli sadalīta programmatūras izstrāde kļūst arvien izplatītāka, solot dažādus ieguvumus, bet reizē arī jaunus izaicinājumus, kas nozares speciālistiem jāpārvar ikdienas darbā. Tiek ziņots, ka spējās prakses var veiksmīgi ...
    • Spēle "18 bus stops" 

      Andrucis, Edgars (Latvijas Universitāte, 2015)
      Spēle „18 Bus Stops” ir teksta veida spēlē, kurā tiek simulēts autobusa brauciens no pasažiera skata punkta. Spēlētājs savstarpēji iedarbojas ar spēles tēliem un autobusu ar teksta palīdzību. Spēles pamats tika realizēts ...
    • Spēle "Minesweeper" 

      Lauva, Santa (Latvijas Universitāte, 2022)
      Darba mērķis ir izveidot spēli “Minesweeper” ar trīs grūtības līmeņiem. Pievienojot iespēju lietotājiem salīdzināt savus iegūtos rezultātus ar draugiem. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izvirzīti 4 uzdevumi – programmatūras ...
    • Spēle "Minesweeper" 

      Lauva, Santa (Latvijas Universitāte, 2022)
      Darba mērķis ir izveidot spēli “Minesweeper” ar trīs grūtības līmeņiem. Pievienojot iespēju lietotājiem salīdzināt savus iegūtos rezultātus ar draugiem. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izvirzīti 4 uzdevumi – programmatūras ...
    • Spēle "Mīnas" 

      Markovska, Marta Anna (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta spēles – “Mīnas” izpildījums un tā prasību specifikācija. Spēles darbība norisinās lokālā vidē un paredz vienu lietotāju grupu. Spēles mērķis ir notīrīt spēles laukumu, kurā ir paslēptas ...
    • Spēle "Mīnas" 

      Markovska, Marta Anna (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta spēles – “Mīnas” izpildījums un tā prasību specifikācija. Spēles darbība norisinās lokālā vidē un paredz vienu lietotāju grupu. Spēles mērķis ir notīrīt spēles laukumu, kurā ir paslēptas ...