Now showing items 1178-1197 of 3177

    • Java komunikācijas interfeisa implementācija JNode operētājsistēmā 

      Agranats, Mihails (Latvijas Universitāte, 2010)
      Šajā darbā tiek apskatīta Java komunikācijas interfeisa izveidošanas problēma JNode operētājsistēmā. Maģistra darbā tiek piedāvāts pārskats par jautājumiem, kas ir saistīti ar Java komunikācijas interfeisa dažādām ...
    • Java programmas atmiņas objektu vizualizācija 

      Augulis, Ainārs (Latvijas Universitāte, 2012)
      Darbā tiek apskatītas, analizētas un risinātas izpildes laikā izmantoto atmiņas objektu izguves un to grafiskās attēlošanas problēmas Java programmās. Tiek aprakstīts pirmkods, kas pārnesamā veidā ļauj iegūt plašu informāciju ...
    • Java programmēšanas valodas balstīti ietvari bagātīgu Internet lietotņu izstrādei: risinājumi un iespējas 

      Vītols, Valdis (Latvijas Universitāte, 2014)
      Internet pieejamība ir kļuvusi fenomenāla – Internet pieslēgums ir pieejams ne tikai galddatoros, bet arī viedtālruņos un planšetdatoros. Ir tikai loģiski, ka cilvēki vēlas dabiskas, interaktīvas, pieejamas un atsaucīgas ...
    • Java satvari mikropakalpju izstrādāšanai 

      Pavļenko, Maksims (Latvijas Universitāte, 2023)
      Maģistra darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts mikropakalpju jēdziens, mikropakalpju arhitektūra un izveides pamatprincipi, kā arī mikropakalpju izstrādes šabloni. Mikropakalpju izpēte tiek veikta programmēšanas valodas ...
    • Java SE8 uzlabojumi un ieguvumi salīdzinājumā ar 6. un 7. versiju 

      Ģiedris, Ivo (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darbs „Java SE8 uzlabojumi un ieguvumi salīdzinājumā ar 6. un 7. versiju” ir izstrādāts ar mēŗķi izzināt Java SE 8 jaunievedumus un uzlabojumus, to pielietojumu un iespējas. Java ir objektorientēta valoda, bet ...
    • Java valodas konkurētspēja spēļu izstrādē 

      Zariņš, Francis (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darbā tiek izpētītas Java valodas iespējas spēļu izstrādē un izstrādāto spēļu konkurētspēja spēļu industrijā. Galvenais darba mērķis ir apstiprināt vai apgāzt uzskatu, par to, ka Java ir slikta izvēle spēļu ...
    • Java virtuālās mašīnas vizualizācija 

      Žuka, Eva (Latvijas Universitāte, 2018)
      Java virtuālā mašīna ir abstrakta skaitļošanas mašīna, kura ļauj palaist Java programmēšanas valodā rakstītas programmas jebkurā datorā. Bakalaura darba ietvaros uzmanība ir pievērsta Java virtuālās mašīnas vizualizācijai, ...
    • Java3D lietojumprogrammu izstrāde 

      Rasmanis, Raivis (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darbā tiek aprakstīta Java 3D un tās pielietojums lietojumprogrammas izveidē, un izpētīti dažādi modelēšanas rīki, modeļu izveidei. Darba mērķis ir apgūt Java 3D, lai varētu izstrādāt aplikāciju „Apple Collector”, ...
    • Javas programmas koda pārveidošana uz Groovy programmēšanas valodu 

      Siliņš, Olafs (Latvijas Universitāte, 2020)
      Darbā tiek aplūkota iespēja Java programmēšanas valodā rakstītu programmu pārrakstīt Groovy valodā. Tiek apskatītas programmēšanas valodas Java un Groovy galvenās atšķirības un Groovy valodas unikālās sintakses iespējas ...
    • JavaScript tīmekļa lietojumprogrammu optimizēšana augstas veiktspējas sasniegšanai 

      Jegermanis, Žanis (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darbs dod priekšstatu par to, kas ir JavaScript valoda, kāpēc JavaScript lietojumi ir jāoptimizē un kā tās var optimizēt augstas veiktspējas sasniegšanai. Darba teorētiskajā daļā tiek paskaidrota JavaScript ...
    • JavaScript valodas pielietojums kvalitatīva tīmekļa vietņu pirmkoda veidošanā 

      Orlovs, Mihails (Latvijas Universitāte, 2014)
      Tīmekļa tehnoloģijas attīstās ļoti strauji, katru dienu parādās jaunas tīmekļa vietnes. Bet to kvalitātes līmenis ir samērā zems. Ir ļoti maz tīmekļa vietņu, kuras cilvēkiem ir patīkami apmeklēt. Visas pārējās vai nu slikti ...
    • Jēdzientelpas un to pielietojumi 

      Znotiņš, Artūrs (Latvijas Universitāte, 2016)
      Vārdu jēdzientelpa sastāv no vārdiem un to reprezentācijas zemas dimensionalitātes blīva vektora formā, kas ietver gan sintaktiskas, gan semantiskas līdzības starp vārdiem, kuras iespējams izteikt vektoriālā formā, piemēram, ...
    • Jēdzienu tīklu ģenerēšanas un apstrādes serviss 

      Buks, Dzintars (Latvijas Universitāte, 2015)
      Viens no veidiem, kā vizuāli uzskatāmi attēlot glosāriju, ir jēdzienu tīkls. Tas ir grafs, kura virsotnēs glabājas glosārijā iekļautie termini un šķautnes apzīmē to, ka savienotie termini ir tuvu saistīti. Bakalaura darba ...
    • Jifo spēles programmēšana 

      Jauja, Andrejs (Latvijas Universitāte, 2015)
      Šajā kvalifikācijas darbā ir aprakstīta 2D puzles veida spēle radīta iericem ar dažādām operētājsistēmam(Windows,IOS,Android).Spēle piedāvā vairākus līmeņus ar vairākiem pretiniekiem un dažādiem speles elementiem ...
    • JIRA iOS lietotne 

      Baranovska, Marija (Latvijas Universitāte, 2013)
      Šajā kvalifikācijas darbā ir aprakstīta programmatūra „JIRA iOS lietotne”. Sistēma realizēta Objective-C programmēšanas valodā uz iOS platformas, izmantojot Xcode programmēšanas rīku. Lietotnes mērķis ir ļaut lietot JIRA ...
    • JIRA platformas pieteikumu vizualizācijas sistēma 

      Rumka, Artūrs (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācija darba ietvaros tika izveidota sistēma, kas spēj attēlot JIRA platformas kanban paneļus daudz uzskatāmākā veidā. Sistēmas administratoriem ir iespēja izveidot prezentācijas no sev interesējošiem paneļiem, lai ...
    • JVLMA bibliotēkas zaudēto eksemplāru un rezerves fonda uzskaites sistēma 

      Gedroics, Armands (Latvijas Universitāte, 2017)
      “JVLMA bibliotēkas zaudēto eksemplāru un rezerves fonda uzskaites sistēma” ir informācijas sistēma, kas paredzēta JVLMA bibliotēkas nošu nodaļas bibliotekāriem, lai uzskaitītu darbu eksemplārus, kas atrodas rezerves fondā ...
    • K-sakarīgu grafu ģenerēšana 

      Pogorelovs, Sergejs (Latvijas Universitāte, 2010)
      Darbs ir veltīts k-sakarīgu grafu ģenerēšanas jautājumam. Darbā tiek piedāvāti četri algoritmi grafu ģenerēšanai: atkārtota grafu ģenerēšana pēc Erdeša-Renji modeļa ar mērķi iegūt k-sakarīgu grafu; 2-sakarīga grafa izveidošana ...
    • Kalendārs - plānotājs "Elpis" 

      Dibrivnaja, Nadežda (Latvijas Universitāte, 2019)
      Kvalifikācijas darba apjoms ir 39 lpp. (neskaitot pielikumus). Darbs satur 4 pielikumus uz 5 lpp. Kvalifikācijas darbs sastāv no programmatūras koda, programmatūras prasību specifikācijas, programmatūras projektējuma ...
    • Kameras kontroles programmatūra un Chrome spraudnis sistēmas stāvokļa pārraudzībai un kontrolei 

      Punka, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2015)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt programmatūru fotoaparāta Sony QX1, vai citu Sony Remote Camera API izmantojošu kameru attālinātai kontrolei bezvadu tīklā, grafisko vidi nodrošinot ar tīmekļa pārlūka Google Chrome ...