Now showing items 1239-1258 of 3341

    • Jaunvārdu automātiska atpazīšana 

      Ivanovs, Pavels (Latvijas Universitāte, 2023)
      Šajā darba tiek pētīts, plānots un beigās arī izstrādāts risinājums jaunvārdu automātiskai atpazīšanai latviešu valodā. Tiek apskatīti latviešu valodā sastopamie vārddarināšanas procesi, esošie pētījumi jaunvārdu automātiskā ...
    • Java EE tehnoloģiju pielietošana tīmekļa lietojumprogrammu izstrādē 

      Pakers, Oskars (Latvijas Universitāte, 2014)
      Informācijas tehnoloģijas un zinātne kopumā nenoliedzami palīdz risināt dažādas sadzīves problēmas. Tehnoloģiju attīstība ir sekmējusi dažādu birokrātisku procesu atvieglošanu. Viens no šādiem procesiem ir strīdu risināšana ...
    • Java EE un Spring platformu salīdzinājums tīmekļa lietotņu izstrādē 

      Spricis, Raimonds (Latvijas Universitāte, 2012)
      Java EE un Spring ir populārākās Java tīmekļa lietotņu izstrādes platformas. Vēsturiski Java EE platformas sākotnējās versijas sarežģītā izstrādes procesa un resursu patēriņa dēļ izstrādātāju vidū iemantoja "smagsvara" ...
    • Java integrāciju optimizācijas iespējas 

      Taurenis, Arvis (Latvijas Universitāte, 2017)
      Mūsdienās integrāciju izstrāde, augot sistēmu skaitam, starp kurām nepieciešama konstanta datu apmaiņa, kļūst arvien nozīmīgāka. Reāllaika datu integrācijās un augstas noslodzes integrācijās ļoti svarīga ir sistēmu veiktspēja, ...
    • Java koda atkalizmantošana ar Hunter 

      Gavrilovs, Igors (Latvijas Universitāte, 2017)
      Daudzos gadījumos programmatūras izstrādātājam ir vajadzīga funkcionalitāte, kuru jau sniedz kāda trešās puses bibliotēka. Šajā gadījumā ir vēlams atkārtoti izmantot pastāvošo kodu, nevis izstrādāt to no jauna. Hunter ir ...
    • Java komunikācijas interfeisa implementācija JNode operētājsistēmā 

      Agranats, Mihails (Latvijas Universitāte, 2010)
      Šajā darbā tiek apskatīta Java komunikācijas interfeisa izveidošanas problēma JNode operētājsistēmā. Maģistra darbā tiek piedāvāts pārskats par jautājumiem, kas ir saistīti ar Java komunikācijas interfeisa dažādām ...
    • Java programmas atmiņas objektu vizualizācija 

      Augulis, Ainārs (Latvijas Universitāte, 2012)
      Darbā tiek apskatītas, analizētas un risinātas izpildes laikā izmantoto atmiņas objektu izguves un to grafiskās attēlošanas problēmas Java programmās. Tiek aprakstīts pirmkods, kas pārnesamā veidā ļauj iegūt plašu informāciju ...
    • Java programmēšanas valodas balstīti ietvari bagātīgu Internet lietotņu izstrādei: risinājumi un iespējas 

      Vītols, Valdis (Latvijas Universitāte, 2014)
      Internet pieejamība ir kļuvusi fenomenāla – Internet pieslēgums ir pieejams ne tikai galddatoros, bet arī viedtālruņos un planšetdatoros. Ir tikai loģiski, ka cilvēki vēlas dabiskas, interaktīvas, pieejamas un atsaucīgas ...
    • Java satvari mikropakalpju izstrādāšanai 

      Pavļenko, Maksims (Latvijas Universitāte, 2023)
      Maģistra darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts mikropakalpju jēdziens, mikropakalpju arhitektūra un izveides pamatprincipi, kā arī mikropakalpju izstrādes šabloni. Mikropakalpju izpēte tiek veikta programmēšanas valodas ...
    • Java SE8 uzlabojumi un ieguvumi salīdzinājumā ar 6. un 7. versiju 

      Ģiedris, Ivo (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darbs „Java SE8 uzlabojumi un ieguvumi salīdzinājumā ar 6. un 7. versiju” ir izstrādāts ar mēŗķi izzināt Java SE 8 jaunievedumus un uzlabojumus, to pielietojumu un iespējas. Java ir objektorientēta valoda, bet ...
    • Java valodas konkurētspēja spēļu izstrādē 

      Zariņš, Francis (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darbā tiek izpētītas Java valodas iespējas spēļu izstrādē un izstrādāto spēļu konkurētspēja spēļu industrijā. Galvenais darba mērķis ir apstiprināt vai apgāzt uzskatu, par to, ka Java ir slikta izvēle spēļu ...
    • Java virtuālās mašīnas vizualizācija 

      Žuka, Eva (Latvijas Universitāte, 2018)
      Java virtuālā mašīna ir abstrakta skaitļošanas mašīna, kura ļauj palaist Java programmēšanas valodā rakstītas programmas jebkurā datorā. Bakalaura darba ietvaros uzmanība ir pievērsta Java virtuālās mašīnas vizualizācijai, ...
    • Java3D lietojumprogrammu izstrāde 

      Rasmanis, Raivis (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darbā tiek aprakstīta Java 3D un tās pielietojums lietojumprogrammas izveidē, un izpētīti dažādi modelēšanas rīki, modeļu izveidei. Darba mērķis ir apgūt Java 3D, lai varētu izstrādāt aplikāciju „Apple Collector”, ...
    • Javas programmas koda pārveidošana uz Groovy programmēšanas valodu 

      Siliņš, Olafs (Latvijas Universitāte, 2020)
      Darbā tiek aplūkota iespēja Java programmēšanas valodā rakstītu programmu pārrakstīt Groovy valodā. Tiek apskatītas programmēšanas valodas Java un Groovy galvenās atšķirības un Groovy valodas unikālās sintakses iespējas ...
    • JavaScript tīmekļa lietojumprogrammu optimizēšana augstas veiktspējas sasniegšanai 

      Jegermanis, Žanis (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darbs dod priekšstatu par to, kas ir JavaScript valoda, kāpēc JavaScript lietojumi ir jāoptimizē un kā tās var optimizēt augstas veiktspējas sasniegšanai. Darba teorētiskajā daļā tiek paskaidrota JavaScript ...
    • JavaScript valodas pielietojums kvalitatīva tīmekļa vietņu pirmkoda veidošanā 

      Orlovs, Mihails (Latvijas Universitāte, 2014)
      Tīmekļa tehnoloģijas attīstās ļoti strauji, katru dienu parādās jaunas tīmekļa vietnes. Bet to kvalitātes līmenis ir samērā zems. Ir ļoti maz tīmekļa vietņu, kuras cilvēkiem ir patīkami apmeklēt. Visas pārējās vai nu slikti ...
    • Jēdzientelpas un to pielietojumi 

      Znotiņš, Artūrs (Latvijas Universitāte, 2016)
      Vārdu jēdzientelpa sastāv no vārdiem un to reprezentācijas zemas dimensionalitātes blīva vektora formā, kas ietver gan sintaktiskas, gan semantiskas līdzības starp vārdiem, kuras iespējams izteikt vektoriālā formā, piemēram, ...
    • Jēdzienu tīklu ģenerēšanas un apstrādes serviss 

      Buks, Dzintars (Latvijas Universitāte, 2015)
      Viens no veidiem, kā vizuāli uzskatāmi attēlot glosāriju, ir jēdzienu tīkls. Tas ir grafs, kura virsotnēs glabājas glosārijā iekļautie termini un šķautnes apzīmē to, ka savienotie termini ir tuvu saistīti. Bakalaura darba ...
    • Jifo spēles programmēšana 

      Jauja, Andrejs (Latvijas Universitāte, 2015)
      Šajā kvalifikācijas darbā ir aprakstīta 2D puzles veida spēle radīta iericem ar dažādām operētājsistēmam(Windows,IOS,Android).Spēle piedāvā vairākus līmeņus ar vairākiem pretiniekiem un dažādiem speles elementiem ...
    • JIRA iOS lietotne 

      Baranovska, Marija (Latvijas Universitāte, 2013)
      Šajā kvalifikācijas darbā ir aprakstīta programmatūra „JIRA iOS lietotne”. Sistēma realizēta Objective-C programmēšanas valodā uz iOS platformas, izmantojot Xcode programmēšanas rīku. Lietotnes mērķis ir ļaut lietot JIRA ...