Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 3574-3593 of 9777
-
Izziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2016)Izziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās sākumskolā Darba apjoms: 53 lpp., 36 bibliogrāfiskie nosaukumi, 4 pielikumi. Diplomdarbs izstrādāts pedagoģijas nozarē. Tas sastāv no 2 daļām: 1.daļā noskaidrota izziņas ... -
Izziņas interešu veidošanās sporta nodarbībās.
(Latvijas Universitāte, 2006)Savam diplomdarbam izvēlējos tēmu: Izziņas interešu veidošanās sporta nodarbībās, ar mērķi izzināt un noskaidrot izziņas interešu veidošanās nosacījumus un iespējas, parādīt praksē, kā var ieinteresēt skolēnus un izraisīt ... -
IZZIŅAS PRASMES SEKMĒŠANAS IESPĒJAS DABAS PĒTNIECISKĀ DARBĪBĀ PIRMSSKOLĀ
(Latvijas Universitāte, 2021)Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt 5-7 gadīgu bērnu izziņas darbības attīstības iespējas pētnieciskajā darbībā. Atslēgas vārdi: pētnieciskā darbība, izziņa, daba, attīstošā vide, vērojumi. Darba teorētiskajā ... -
Izziņas prasmju sekmēšana rīta pastaigas laikā pirmsskolas izglītības 3.posmā
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba autore: Baiba Alberga Darba tēma: Izziņas prasmju sekmēšana rīta pastaigas laikā pirmsskolas izglītības 3.posmā. Pētījuma mērķis: izpētīt pirmsskolas izglītības 3.vecuma posma bērnu izziņas prasmju sekmēšanu rīta ... -
Izziņas procesa attīstība (veidošanās) vidējā pirmsskolas vecuma bērniem, pētot dabu
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba autors: Jana Zadvinska Darba veids: Kvalifikācijas darbs Studiju programma: Pirmsskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Anita Ieriķe Kvalifikācijas darbs izstrādāts pat tēmu “Izziņas procesa attīstība ... -
Izziņas procesu attīstība pirmsskolas vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2020)Darba autors: Marita Citlava Bakalaura darba tēma “Izziņas procesu attīstība pirmsskolas vecuma bērniem”. Kā viens no būtiskākajiem attīstības aspektiem ir izziņas procesu attīstība pirmsskolas vecuma bērniem. Katrs no ... -
Izziņas procesu sekmēšana 5 – 6 gadīgiem bērniem dabas vērojumos
(Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darba temats ir “Izziņas procesu sekmēšana 5 – 6 gadīgiem bērniem dabas vērojumos” Pētījuma mērķis ir pētīt 5-6 gadīgu bērnu izziņas procesu attīstības iespējas dabas vērojumu procesā. Šobrīd pasauli pārņem ... -
Izziņas procesu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar speciālām vajadzībām
(Latvijas Universitāte, 2008)Maģistra darbā tiek izvērtētas pirmsskolas vecuma bērnu ar psihiskās attīstības traucējumiem izziņas procesu veidošanas iespējas izmantojot autores izstrādātu, uz neiropsiholoģisko pieeju balstītu programmu. Darba mērķis ... -
Īres namu un dzīvokļu studentiem izveides principi
(Latvijas Universitāte, 2011)Veidojot darbu, autore pēta un sistematizē materiālus, kas saistīti ar tēmu, tiek meklētas un atrastas atbildes uz jautājumiem – kad parādījās pirmās īres, nomas vietas; kādam nolūkam tika celti pirmie īres un dzīvojamie ... -
Īrijas latviešu akulturācijas stratēģijas un akulturatīvais stress.
(Latvijas Universitāte, 2011)Rēzumējums Pētījuma „Īrijas latviešu akulturācijas stratēģijas un akulturatīvais stress” mērķis bija noskaidrot kādas akulturācijas stratēģijas uzvēlas Īrijas latvieši un vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības starp ... -
Īru mežģīņu apguve 9. klasē mājturībā un tehnoloģijās
(Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarbs „Īru mežģīņu apguve 9. klasē mājturībā un tehnoloģijās” sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Ievadā aprakstīta tēmas aktualitāte, norādīts diplomdarba mērķis, ... -
Īsās animācijas filmas skolēnu vārdu krājuma pilnveidei angļu valodas stundās 3. klasē
(Latvijas Universitāte, 2014)Diplomdarba mērķis bija pārbaudīt, kā īso animācijas filmu pielietojums angļu valodas stundā veicina 3. klases skolēnu vārdu krājuma pilnveidi. Diplomdarba autore uzskata, ka vārdu krājuma apguve, it īpaši angļu valodas ... -
Īso stāstu izmantošana vidusskolā skolēnu kritiskās domāšanas attīstīšanai
(Latvijas Universitāte, 2011)Pēc Diplomdarba autores domām literatūra ir kā logs uz citu pasauli un atšķirīgu pieredzi, kuru lasītājs tiecas atklāt. Tā palīdz attīstīt vispārēju izpratni, padziļinātu cilvēku rīcības izpratni un veicina emocionālās ... -
Īso stāstu lasīšana kā līdzeklis vidusskolas skolēnu radošās domāšanas prasmju attīstībai
(Latvijas Universitāte, 2008)Katrai personai, ieskaitot skolēnus, piemīt radošā domāšana, kas ir spēja radīt jaunas un noderīgas idejas. Radošais process ir ļoti sarežģīts. Lai iegūtu veiksmīgus rezultātus, skolās būtu jāpraktizē radošums. Radošumu ... -
Īso stāstu lasīšanas uzdevumi priekš vārdu krājuma paplašināšanas 8.klasē
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba tēma tika izvēlēta sakarā ar to, ka 8.klases skolēnu pārbaudes darbos, rakstiskajā daļā netika izmantota plaša leksika. Viens no visizplatītakajiem iemesliem, kāpēc angļu valodas kā otrās valodas apguvēji nespēj ... -
Īso un garo patskaņu atšķiršana 2. klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba temats „Īso un garo patskaņu atšķiršana 2. klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem”. Diplomdarba autore – Gita Linde. Darba vadītāja – Mg.paed. Ilze Vilka. Diplomdarbs izstrādāts ar mērķi teorētiski ... -
Īso un garo patskaņu atšķiršana 2. klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarba temats – Īso un garo patskaņu atšķiršana 2. klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem. Diplomdarba autore – Santa Kostina. Diplomdarba vadītāja – Dr. paed. Sarmīte Tūbele. Diplomdarba mērķis – pētot un ... -
Īso un garo patskaņu diferencēšana 1. klases skolēniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2021)Andras Alksnes diplomdarbs logopēdijā „Īso un garo patskaņu diferencēšana 1.klases skolēniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem” izstrādāts Dr. paed. profesores Sarmītes Tūbeles vadībā. Diplomdarba mērķis ir pētīt un ... -
Īso un garo patskaņu diferencēšana 2. klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba nosaukums: “Īso un garo patskaņu diferencēšana 2. klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem” Darba autore: Agnese Sprūģe Darba vadītāja: Mg. paed. Ilze Vilka Darba saturs: 51 lappuses, 5 attēli, 15 tabulas, ... -
Īstermiņa vadītas apzinātības meditācijas ietekme uz emociju regulāciju
(Latvijas Universitāte, 2017)Darba mērķis bija noskaidrot, vai grupa, kas nodarbojās ar apzinātības meditāciju vienu nedēļu spēs efektīvāk pielietot kognitīvo pārvērtēšanu stimula materiāla skatīšanās laikā, lai uzrādītu nozīmīgi mazākus elektrodermālās ...