Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 41-60 of 9777
-
1,5-3 gadus vecu bērnu ekrānierīču lietošanas paradumu saistība ar temperamentu, uzvedības problēmām, māšu audzināšanas pieeju, māšu ekrānierīču lietošanas paradumiem un attieksmi pret bērnu ekrānierīču lietošanu
(Latvijas Universitāte, 2021)Maģistra darba mērķis bija izpētīt, kāda ir 1,5–3 gadus vecu bērnu ekrānierīču lietošanas paradumu saistība ar temperamentu, uzvedības problēmām, māšu audzināšanas pieeju, māšu ekrānierīču lietošanas paradumiem un māšu ... -
1,5-3 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju veidošanās pirmsskolas izglītības iestādes mācību vidē
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba nosaukums: 1,5-3 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju veidošanās pirmsskolas mācību vidē Darba autore: Rasa Reķe Darba vadītāja: Prof., Dr. Paed., Anna Līduma Kvalifikācijas darba ievadā raksturota situācija ... -
1,5-3 gadus vecu bērnu runas attīstības sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot runas apguves didaktiskos materiālus
(Latvijas Universitāte, 2023)Darba autore: Kristīne Pulle Darba vadītāja: Dr. paed., doc. Līga Āboltiņa Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tematu ’’1,5-3 gadus vecu bērnu runas attīstības sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot ... -
1,5-3 gadus vecu bērnu sociālās adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2018)Darba nosaukums:1,5 –3 gadus vecu bērnu sociālās adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autors: Larisa Mikuļiča Zinātniska vadītāja: Dr. paed., doc. Līga Āboltiņa Kvalifikācijas darba apjoms: 58 lpp., ... -
1,5-3 gadus vecu bērnu vārda krājuma paplašināšana rotaļās
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba autore: Zane Šukuleja Bakalaura darba nosaukums: 1,5-3 gadus vecu bērnu vārda krājuma paplašināšana rotaļās. Bakalaura darba mērķis: noteikt, kā 1,5-3 gadīgu bērnu vārda krājuma paplašināšanu ietekmē rotaļas. ... -
1,5–3 gadus vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšana
(Latvijas Universitāte, 2015)Temats „1,5–3 gadus vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšana” ir aktuāls, jo apskata metodes pozitīvas uzvedības veicināšanai pirmsskolā, kas ir tilts starp humānistisko pieeju audzināšanā un bērna uzvedības regulēšanu ... -
1-2 gadīgu bērnu runas aktivizēšana pirkstu rotaļās
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba temats: “1-2 gadīgu bērnu runas aktivizēšana pirkstu rotaļās”. Mērķis: izzināt 1-2 gadīgu bērnu runas aktivizēšanas sekmēšanu pirkstu rotaļās. Darba pirmajā daļā tiek iepazīstināts ar valodas jēdzienu, ... -
1-2 gadu vecu bērnu vārdu krājuma sekmēšana pirkstu rotaļās
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba autore – Zita Ozola Bakalaura darba vadītāja – Asoc. Prof., Dr. Psych. Valentina Romenkova Bakalaura darba tēma – “ 1-2 gadu vecu bērnu vārdu krājuma sekmēšana pirkstu rotaļās”. Pētījuma mērķis – teorētiski ... -
1-3 gadīgu bērnu adaptācijas pedagoģiskie paņēmieni pirmsskolas iestādē
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba tēma: “1-3 gadīgu bērnu adaptācijas pedagoģiskie paņēmieni pirmsskolas iestādē”. Darba autore: Ilze Jānelsiņa. Darba zinātniskā vadītāja: Dr.psych. docente Guna Svence. Darbā izvirzītais mērķis ir ... -
1-3 gadīgu bērnu kustību daudzveidības nodrošināšana pedagoģiskajā procesā
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba temats: 1-3 gadīgu bērnu kustību daudzveidības nodrošināšana pedagoģiskajā procesā. Darba autore: Ieva Medisa Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pamatot vides un pedagoģiskā procesa organizācijas ... -
1-3 gadu vecu bērnu adaptācija pirmsskolas iestādē
(Latvijas Universitāte, 2023)Darba autore: Līga Garšķe Darba nosaukums: 1-3 gadus vecu bērnu adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē. Darba mērķis: teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt rotaļu, kas vērstas uz bērnu sociāli emocionālās kompetences ... -
1-3 gadus vecu bērnu runas aktivizēšana pirkstiņrotaļās
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba autore: Linda Vītolberga Bakalaura darba tēma: 1 – 3 gadus vecu bērnu runas aktivizēšana pirkstiņrotaļās. Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pamatot 1 – 3 gadus vecu bērnu runas aktivizēšanas iespējas ... -
1. - 3. klašu skolēnu sociālo kompetenču veidošanās
(Latvijas Universitāte, 2018)Elīnas Freibergas maģistra darbam „1. – 3. klašu skolēnu sociālo kompetenču veidošanās.” Maģistra darba mērķis – izpētīt 1. – 3. klašu skolēnu sociālo kompetenču veidošanos un tās veicināšanas iespējas. Teorētiskajā daļā ... -
1. Klases Skolēnu adaptācijas veicināšanas iespējas sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2023)Maģistra darba tēma bija: 1. klases skolēnu adaptācijas veicināšanas iespējas sākumskolā. 7 gadus vecam bērnam ir pēc iespējas ātrāk jāpielāgojas skolai un jāiemācas veidot attiecības ar vienaudžiem. Tas skolēnam var radīt ... -
1. klases skolēnu izteiksmīgas runas prasmju attīstība ar tehnoloģijas “Teatralizācija” palīdzību
(Latvijas Universitāte, 2016)A. Timošenko diplomdarbs ir veltīts izteiksmīgas runas jautājumiem, nepieciešamībai attīstīt izteiksmīgas runas prasmi un ar to saistītajām problēmām. Papildus tam diplomdarbā tiek apskatīts teatralizācijas tehnoloģijas ... -
1. klases skolēnu pašvadītas mācīšanās veicināšana dabaszinību apguvē āra vidē
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba autors: Elīna Šilgale Darba temats: “1. klases skolēnu pašvadītas mācīšanās veicināšana dabaszinību apguvē āra vidē” Darba mērķis: Izzināt pedagoģiskos paņēmienus 1. klases skolēnu pašvadītas mācīšanās sekmēšanai ... -
1. klases skolēnu sociālās adaptācijas nosacījumi pedagoģiskajā procesā
(Latvijas Universitāte, 2013)Maģistra darba „1. klases skolēnu sociālās adaptācijas nosacījumi pedagoģiskajā procesā” mērķis ir teorētiski un empīriski izpētīt sociālo adaptāciju un tās nosacījumus pedagoģiskajā procesā. Darba teorētiskajā daļā tiek ... -
1. klases skolēnu sociāli emocionālā audzināšana sociālo zinību mācību stundās
(Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba tēma ir 1. klases skolēnu sociāli emocionālā audzināšana sociālo zinību mācību stundās. Darba autore ir Katrīna Andersone. Darba vadītāja: Mg.izgl.zin. Agita Klempere-Sipjagina. Diplomdarba mērķis ir metodiskā ... -
1. un 2. klases skolēnu radošas domāšanas sekmēšana veidošana
(Latvijas Universitāte, 2021)Nadeždas Mandrikas bakalaura darbs “Skolēnu radošās domāšanas sekmēšana veidošanā dizaina un tehnoloģijas stundās sākumskolas 1., 2. klasē”. Bakalaura darba mērķis: Teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā dizaina ... -
1.-3. klašu skolēnu lasītprasmi veicinošu atbalsta pasākumu īstenošanas iespējas kombinētajā klātienes un attālinātajā mācību procesā
(Latvijas Universitāte, 2022)Elīzes Balodes bakalaura darbā “1. – 3. klašu skolēnu lasītprasmi veicinošu atbalsta pasākumu īstenošanas iespējas kombinētajā klātienes un attālinātajā mācību procesā” tiek pētīta skolēnu lasītprasmes sekmēšana attālinātās ...