Now showing items 905-924 of 3341

    • Funkcionalitātes paplašināšanas iespējas e-studiju sistēmā Moodle 

      Dzilna, Uldis (Latvijas Universitāte, 2017)
      E-studiju sistēma Moodle apskatīta no funkcionalitātes paplašināšanas viedokļa. Pētījuma nolūks – piedāvāt risinājumu, kas balstīts uz Moodle tehniskajām iespējām un kas varētu tikt izmantots Latvijas Universitātes Datorikas ...
    • Funkcionālā programmēšana mājaslapu izstrādē 

      Ruseckis, Juris (Latvijas Universitāte, 2017)
      Tīmekļa vietnes kļūs aizvien funkcionāli bagātākas, kas padara tīmekļa vietnes klienta puses programmēšanu sarežģītāku, kas nozīmē, ka aizvien svarīgāk ir to labi strukturēt, kur izmantot var funkcionālo programmēšanu. ...
    • Funkcionālā programmēšana tīmekļa lietotņu izstrādē 

      Vinogradovs, Dmitrijs (Latvijas Universitāte, 2013)
      Interneta tehnoloģijām attīstoties, aug prasības tīmekļa lietotņu funkcionalitātei, padarot tās sarežģītākas. Jo sarežģītāka lietotne, jo lielākas ir izstrādes un uzturēšanas izmaksas. Funkcionālās programmēšanas valodas ...
    • Funkcionālo valodu pielietošana tīmekļa vietņu izstrādē 

      Lučanskis, Daņiils (Latvijas Universitāte, 2013)
      Pēdējo 10 gadu laikā, tīmekļa lietotāju skaitam un vietľu funkcionālai sarežģītībai palielinoties, rādījās vajadzība lielā vietľu apmeklētāju skaita reāla laika apkalpošanai. Izradās, kā funkcionālā programmēšana var būt ...
    • Futbola kluba datu uzskaites sistēma 

      Rubenis, Guntis (Latvijas Universitāte, 2021)
      Sistēma “Futbola kluba datu uzskaites sistēma” ir informācijas uzskaites sistēma, kas paredzēta, lai veiktu futbola kluba treneru, spēlētāju, komandu, treniņu un dalību turnīros uzskaiti kā arī ar to saistīto dokumentu ...
    • Futbola sporta kluba informācijas sistēma 

      Doksvele, Anastasija (Latvijas Universitāte, 2022)
      Darba mērķis ir dot iespēju futbola kluba līdzjutējiem ērti sekot līdzi savam iecienītākajam klubam, jo visa nepieciešamākā informācija tiks apkopota vienuviet. Lietotāji varēs uzzināt informāciju par spēlēm un ziņām, ...
    • Futbola sporta kluba informācijas sistēma 

      Doksvele, Anastasija (Latvijas Universitāte, 2022)
      Darba mērķis ir dot iespēju futbola kluba līdzjutējiem ērti sekot līdzi savam iecienītākajam klubam, jo visa nepieciešamākā informācija tiks apkopota vienuviet. Lietotāji varēs uzzināt informāciju par spēlēm un ziņām, ...
    • Futbola turnīru vadības sistēma 

      Maksimčuks, Vladislavs (Latvijas Universitāte, 2012)
      Kvalifikācijas darbs apraksta izstrādātu „Futbola turnīru vadības sistēmu”, kas ir neliela resursu vadības sistēma. Tā nodrošina lietotājam centralizētu svarīgāko resursu uzskaiti, kas nepieciešami organizējot ikvienu ...
    • Gada finanšu atskaišu analīze izmantojot GPT un Llama2 

      Bergholcs, Viktors (Latvijas Universitāte, 2024)
      Uzņēmumi, kuru akcijas tiek tirgotas, kādā no biržām ir pienākums ik gadu publiskot gada atskaiti par uzņēmuma finansiālo stāvokli par pēdējo gadu. Šai atskaitei uzņēmumi velta pietiekami daudz uzmanības un līdzekļu, jo ...
    • GAIS funkcionalitātes paplašinājuma "Uzkrājumi nedrošām saistībām" moduļa izstrāde 

      Galiņa, Beāte (Latvijas Universitāte, 2019)
      Kvalifikācijas darbā apkopota programmatūras prasību specifikācija, programmatūras projektējuma apraksts, testēšanas dokumentācija un projekta novērtējums GAIS sistēmas funkcionalitātes paplašinājumam "Uzkrājumi ...
    • Galda futbola automatizācija ar mikrokontrolieri un oData 

      Muzikants, Ādams (Latvijas Universitāte, 2016)
      “Galda futbola automatizācijā ar mikrokontrolieri un OData” ir lietu interneta (angliski – Internet of Things) sistēma, kas balstīta uz SAP HANA Cloud Platform tiešsaistes mākoņskaitļošanas sistēmas un SAPUI5 lietotnēm. ...
    • Galda futbola automatizētā statistika izmantojot SAP Hana un oData 

      Pētersons, Jānis (Latvijas Universitāte, 2016)
      Tiešsaistes galda futbola kontroles un statistikas atainošanas sistēma „Galda futbola automatizētā statistika izmantojot SAP HANA un OData” ir konceptuāla sistēma, kura ataino galda futbola spēles rezultātus, reģistrē ...
    • Galda futbola digitalizācijas risinājums 

      Rahimovs, Renāts (Latvijas Universitāte, 2014)
      Spēlējot galda futbolu, vienmēr vajag sekot līdzi spēles gaitai, pēc iesistiem vārtiem piefiksēt rezultātu. Dažreiz notiek arī strīdus situācijas, kad viena puse apgalvo, ka bija iesisti vārti un rezultāts ir tāds, bet ...
    • Galda spēles realizācija tiešsaistē 

      Elksnis, Reinis (Latvijas Universitāte, 2014)
      Kvalifikācijas darbā "Galda spēles realizācija tiešsaistē" tiek veidota galda spēles "Chaos in the Old World" daļēja funkcionalitātes implementācija. Projekta galvenais uzdevums ir izstrādāt platformu - spēles klientu un ...
    • Galda spēļu stāvokļu automātiska atpazīšana 

      Eglājs, Olafs (Latvijas Universitāte, 2018)
      Darba mērķis ir izveidot Android lietotni, kas ļauj izmantot iebūvēto kameru, lai nobildētu galda spēli un automātiski atpazīst tajā galda spēles stāvokli. Galda spēles stāvoklis darbā tiek definēts kā kopa, kas satur ...
    • Galīga automāta implementācija, izmantojot OpenCL ietvaru 

      Kuzņecovs, Andrejs (Latvijas Universitāte, 2014)
      Šajā darbā tiek realizēta un aprakstīta bibliotēka, kas simulē determinēta galīgu automātu-transformatoru darbību uz vairāku ieejas vārdu komplekta, izmantojot grafisko procesoru. Tiek veikta šīs bibliotēkas pareizības ...
    • Galīgi automāti, kas atpazīst valodas viena burta alfabētā 

      Ozols, Raitis (Latvijas Universitāte, 2013)
      Darbā tiks apskatīti galīgi determinēti un nedeterminēti automāti viena burta valodām un situācijām, kad visi ievadītie vārdi ir no kādas speciālas kopas (solījuma problēmas). Katrai apskatītajai valodai vai problēmai tiks ...
    • Galīgi frekvenciāli automāti 

      Beriņa, Anda (Latvijas Universitāte, 2013)
      Darbā pētīti frekvenciāli automāti – automāti ar vairākām ieejas lentām, kurus izmanto, lai tuvināti rēķinātu n atšķirīgus pieprasījumus no kopas A. Šādi automāti ļauj būvēt pilnībā determinētus modeļus, kuru iespējas ir ...
    • Galīgu automātu redaktors un simulators TDA platformā 

      Laganovskis, Reinis (Latvijas Universitāte, 2013)
      Darba mērķis ir izpētīt esošos galīgu automātu attēlošanas rīkus un noskaidrot, vai izmantojot TDA grafiskās rīku būves platformas piedāvātās iespējas ir iespējams izveidot galīgu automātu simulatoru un redaktoru, kurā ...
    • Galīgu determinētu automātu būves uzdevumu automātiska vērtēšana 

      Pētersons, Artūrs Jānis (Latvijas Universitāte, 2018)
      Studējot datorzinātņu teorētiskos pamatus, neatņemama sastāvdaļa ir galīgu determinētu automātu apgūšana, kas noved pie Tūringa mašīnu teorijas un datora darbības pamatprincipiem. Studentiem automātu apgūšanas procesā viena ...